Gå til innhold

Er d noen menn her inne?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et lite spm til alle dere mannfolk her inne: Hva synes dere om hengepupper,strekkmerker og cellulitter? Er d så turn off som mange damer skal ha d til? Vet d e veldig hva man liker osv men..får man d ,og ikke akkurat kan gjøre stort med d..d spiller vel ingen rolle? altså hvis de r kone /samboer d er snakk om eller en du er forelsket i? har hun feks hengepupper..hvor mye teller d og gjør d noe ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pupper og strekkmerker og lign har ingen betydning ikke for meg.

Jeg vil heller ha en kvinne som ser ut som en dame med skikkelig kvinnelige former :-)

 

Jeg blir ikke forelsket i pupper som er sånn eller sånn men i helheten, kjemi, fellesintr og hvordan man passer sammen seksuelt.

 

Hilsen mann som er sammen med

verdens deiligste dame :-)

Skrevet

Bra svar:) Flere menn som vil si si mening her? Fint om flere hang seg på .hahaha:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...