Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Har et lite spm til alle dere mannfolk her inne: Hva synes dere om hengepupper,strekkmerker og cellulitter? Er d så turn off som mange damer skal ha d til? Vet d e veldig hva man liker osv men..får man d ,og ikke akkurat kan gjøre stort med d..d spiller vel ingen rolle? altså hvis de r kone /samboer d er snakk om eller en du er forelsket i? har hun feks hengepupper..hvor mye teller d og gjør d noe ?
jegermann Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Pupper og strekkmerker og lign har ingen betydning ikke for meg. Jeg vil heller ha en kvinne som ser ut som en dame med skikkelig kvinnelige former :-) Jeg blir ikke forelsket i pupper som er sånn eller sånn men i helheten, kjemi, fellesintr og hvordan man passer sammen seksuelt. Hilsen mann som er sammen med verdens deiligste dame :-)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Bra svar:) Flere menn som vil si si mening her? Fint om flere hang seg på .hahaha:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå