Gå til innhold

Noen som vet ...........

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 23+2 uker på vei og morkaka ligger rett bak navlen slik at min mann og mine barn kjenner ikke alt det med liv jeg kjenner faktisk har min ann problemer med å kjenne liv i det heletatt, noen som vet når dette evt forandrer seg ????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si. Sånt er svært individuelt og ulikt fra svangerskap til svangerskap. Med førstemann (morkake på framsiden) kjente jeg knapt luv før i uke 24. Gikk ytterligere noen uker før min kjære kjente noe. Denne gangen også lligger morkaken framme, men bebisen ligger litt annerledes, så denne gangen kjente jeg liv tidligere og det gjorde også pappa'n. Nå kjenner vi spark helt i nedre del av magen. Sist måtte påtte pappa'n vente til poden hadde snudd seg med hodet ned, slik at sparkene kom mer "oppover". Er bare å vente å se. Går nok ikke så mange uker før mannen din også kjenner sparkene til den lille!

Skrevet

åååå jeg gleder meg ufattelig mye til å begynne å kjenne liv:) er 15+1 i dag så er vel em liten stund til enda.. gleder meg<3 hørte hjertelyden i går da.. det var iallfall fantastisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...