Gå til innhold

Nærmeste familie viser ingen interesse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg ble sammen med han som er mannen min nå, var alle imot han. Men jeg valge å være sammen med han uansett. Vi ble gravid, og vi giftet oss...

Mamma og pappa har vist glede og aksept for han etter bryllupet, og det er vi glad for... Men de bor ca 50 mil fra oss..

Brødrene mine som bare bor noen minutter fra oss, har vist så og si 0 interesse for meg, oss eller lillemann som kommer når som helst.

Han eldste er verst.

Vi har prøvd flere ganger å komme på besøk til dem. Men det passer aldri. Men det er begrenset for mange ganger man vil invitere seg selv på besøk.

Den yngste datteren deres kaller ikke mannen min for onkel. Men hun eldste gjør det.da. Hun kommer til til dem denne helga. (Hun bor hos moren sin)

Så jeg spurte om jeg kunne komme en tur i ettermiddag.

Siden jeg er hjemme hele tiden, blir dagene utrolig lange..

Men fikk bare sms tilbake om at det ikke passer.

Hadde lyst å si at jeg ikke hadde forventet noe annet.

Jeg har ikke lyst å gi dem beskjed når nevøen deres kommer. De er jo tydligvis ikke interesert..

Sukk.. Måtte bare få ut litt steam!

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, dette var trist, kanskje dere har noen gode venner dere kan fokusere på i stedet?

Skrevet

Ikke gi dem beskjed når barnet kommer:) så får de smake egen medisin... setter sikkert fart på tankene deres..:)

lykke til:)

Skrevet

Du sier ikke noe om hvorfor de var så i mot han, de kan vel ha hatt sine grunner?? Uansett hvor flat pannekaka er har den 2 sider..

Du er tydligvis opprørt over dette og jeg foreslår at du tar det opp med dem. Fortell hva du føler og hva du ønsker. Vær ærlig om hvordan du virkelig har det.

Og får du ikke noe respons på dette eller de fortsetter sånn så kan du jo vurdere å kutte de ut?? Høres ikke ut som et sunt og positivt familie forhold.

Lykke til

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er vel ikke sikkert dette er så bevisst fra deres side? Vet jo med meg selv at dagene går så altfor fort. Glemmer noen ganger at andre ikke alltid har det like travelt.

Det er vanskelig å være synsk! Og du verden så mye man kan innbille seg når man går og grubler... (Selv om det selvfølgelig kan sende at du har helt rett)

Si nå ifra at du savner dem og gjerne gjerne vil ha et lite besøk snart, og at du lurer på om det er bevisst at de holder litt avstand?

Såpass langt burde man strekke seg før man avskriver noen som uinteresserte slektninger.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...