Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Snupp har nekta å spise mat den siste uka, kun pupp og kveldgrøten. Hun er snart snart 10 mnd, og mandag skal hun begynne i bhg (50%). Kommer hun til å sulte ihjæl der eller? Bruker det å ordne seg med spisinga? Kanskje hun vil ha litt mer vanlig mat når puppen ikke er tilgjengelig? Er litt småbekymra.
Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Noen tenner som er på gang da eller? Vi har en på 2 år nå som har vært veldig opp og ned i spisingen. Det endte med at vi i samarbeid med barnehagen sendte med grøt som var laget hjemme som de bare varmet litt i microen. Men det går i perioder. Nå spiser han veldig dårlig hjemme, men i barnehagen spiser han bra. Der ser han jo at de andre barna spiser. Vi har vært veldig påpasselig at vi ikke stresser rundt dette at han ikke spiser. Velling på flaske er noe i har måttet ty til ofte for at han skal få litt i magen, men det har vært det siste alertnativet. Da har brød og grøt blitt prøvd først. Men moren min ble spurt av legen om de ikke fikk i meg mere mat, da jeg var liten. Faren min ble lokket med noe lek, for han spiste også veldig dårlig. Så hør hvordan du eller pappaen var da dere var små. Lykke til!
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Mange ganger kan det gå helt fint med spisingen i bhg, for det blir et annet miljø, de andre barna spiser og det ser spennende ut. Har vært slik med mine. De får jo også sitte og spise selv, selv om de er så små Er viktig at hun får utforske litt på maten, og litt går som regel i munnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå