Gå til innhold

TIPS til alle med baby i seteleie!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini hadde lagt seg med rumpa ned, akkurat som storebror gjorde i uke 32. På kontroll hos jordmor, fikk jeg i forrige uke beskjed om å krabbe mye rundt på alle fire, stå på alle fire i sengen og ligge i god fosterstilling om natten.. Dette skulle vist oppmuntre baby`n til å legge seg rett vei.. den siste uka har jeg krabbet rundt daglig, og vasket bak sjenker og tv-bord :o) og i dag på UL lå lillemor med hodet ned!!! Helt utrolig spør du meg, og i hvertfall værdt å prøve!

Ingen sa dette til meg med første mann, og jeg måtte ta ks, da han var stor og lå i seteleie.. Iallefall et tips man lett kan ta med seg på veien..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk det samme tipset, gjorde det, og han har snudd seg! JIPPI!

Skrevet

hmmm...dette skulle jeg ha vist om når jeg fikk førstemann...han ble vendt i magen i uke 38...det var litt vondt!

men det var et vellykket vendingsforsøk, så han ble født naturlig!

Skrevet

Ha, ha - for et fantastisk tips, jeg syns jeg ser dere!! Foreløpig ligger barnet i hodeleie, men skulle det bli seteleie, så skal jeg absolutt ha dette i bakhodet!!!

Skrevet

Det skulle jeg visst med forrigemann, for han lå i seteleie, og jeg fikk ikke lov å føde selv pga størrelsen hans:( så der ble det ks!

Skrevet

Det skulle jeg visst med forrigemann, for han lå i seteleie, og jeg fikk ikke lov å føde selv pga størrelsen hans:( så der ble det ks!

Skrevet

Hade jeg klart å krabbe rundt på gulvet skulle jeg gjerne gjort det (er opperert i begge knærne og har skruver i toppen av leggen som gjør UTROLIG vondt viss jeg setter knærne i gulvet..) Men skal prøve å stå på alle 4 i senga og sofaen ;) Så får jeg se om han snur seg ;)

Skrevet

hehe.. ja det kan jo se litt rart ut..

Ser ikke så ille ut når jeg leker med biler sammen med gutten min på 3 da :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...