vi blir 4 :o) Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Mini hadde lagt seg med rumpa ned, akkurat som storebror gjorde i uke 32. På kontroll hos jordmor, fikk jeg i forrige uke beskjed om å krabbe mye rundt på alle fire, stå på alle fire i sengen og ligge i god fosterstilling om natten.. Dette skulle vist oppmuntre baby`n til å legge seg rett vei.. den siste uka har jeg krabbet rundt daglig, og vasket bak sjenker og tv-bord ) og i dag på UL lå lillemor med hodet ned!!! Helt utrolig spør du meg, og i hvertfall værdt å prøve! Ingen sa dette til meg med første mann, og jeg måtte ta ks, da han var stor og lå i seteleie.. Iallefall et tips man lett kan ta med seg på veien..
Belladonna med to gutter Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 jeg fikk det samme tipset, gjorde det, og han har snudd seg! JIPPI!
pagoda m/ny spire Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 hmmm...dette skulle jeg ha vist om når jeg fikk førstemann...han ble vendt i magen i uke 38...det var litt vondt! men det var et vellykket vendingsforsøk, så han ble født naturlig!
barney Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Ha, ha - for et fantastisk tips, jeg syns jeg ser dere!! Foreløpig ligger barnet i hodeleie, men skulle det bli seteleie, så skal jeg absolutt ha dette i bakhodet!!!
*Anonymus Maximalus* Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Det skulle jeg visst med forrigemann, for han lå i seteleie, og jeg fikk ikke lov å føde selv pga størrelsen hans:( så der ble det ks!
*Anonymus Maximalus* Skrevet 16. oktober 2009 #6 Skrevet 16. oktober 2009 Det skulle jeg visst med forrigemann, for han lå i seteleie, og jeg fikk ikke lov å føde selv pga størrelsen hans:( så der ble det ks!
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 Hade jeg klart å krabbe rundt på gulvet skulle jeg gjerne gjort det (er opperert i begge knærne og har skruver i toppen av leggen som gjør UTROLIG vondt viss jeg setter knærne i gulvet..) Men skal prøve å stå på alle 4 i senga og sofaen Så får jeg se om han snur seg
vi blir 4 :o) Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. oktober 2009 hehe.. ja det kan jo se litt rart ut.. Ser ikke så ille ut når jeg leker med biler sammen med gutten min på 3 da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå