Tidligere Optimist.. Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Hei ) Nå er det kjempelenge siden jeg har vært her inne, men var her mye før.. Jeg lurer på om dere vet om en seriøs kvinnelig gyn som er spesialist på barnløshet i Akershus?Lillestrøm eller Ski eller noe. Med seriøs mener jeg en som IKKE sier at jeg er for gammel og kan bare slutte og prøve.. Som kan sjekke om jeg faktisk har flere egg igjen Håper noen av dere vet om noen:))
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Har fått kjempehjelp av Randi Aarøy Lundgren. Hun er på Ahus hver onsdag men har egen praksis - vet ikke hvor den ligger, men tror det er i nærheten av Lillestrøm (kanskje Skedsmo). Utrolig hyggelig dame som virkelig er dyktig og er full av humør. Jeg er 35 år og aner ikke hvor gammel du er, men hun sa til meg at jeg hadde flere år på meg så jeg skulle ikke stresse, "dette får vi til" sa hun. Kan forresten nevne at jeg måtte på hormoner fordi den ene eggstokken min ikke virket og den andre hadde nesten gitt seg. Etter kuren tok vi UL og da klappet hun av glede og ropte "Oioioi, dette er den vakreste eggstokken jeg har sett!" Måtte le litt da:-) Lykke til
Tidligere Optimist.. Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2009 Tusen takk for svar:)) Da skal jeg prøve og oppsøke henne jeg..jeg er jo litt eldre enn deg da..42 år..men kan jo prøve henne alikevel:) Vet du om jeg må ha rekvisisjon? HI
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Det vet jeg ikke, jeg kom til henne via Ahus. Rekvirert via annen lege. Men det er jo verdt å høre i alle fall:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå