Nye tider Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Skal kvitte meg med en, men den går ikke ut døra. Skal jeg liksom bare hugge løs på den? Eller? Tips mottas med takk! :-)
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg brukte slegge på fryseren, men tok ut motoren først, denne innehodler gass som ikke er god å få i seg, har ikke annet forslag jeg, sorry, Lykke til :-) ( var litt gøy da, late som om det var en jeg ikke likte, og denget løs )
Nye tider Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2009 Hehe, det skal bli litt moro:-). Takk for tips!
1+2=3jenter Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Da lurer jeg på åssen dere fikk den inn....? Prøvd å skru av lokket, hvis det er hengslene som stikker ut... Vi har en stooor fryser, men vi har fått den inn i huset, ned ei snirklete trapp og inn den smaleste døra i hele huset...
prekæs Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 En fryser har standardmål. De fleste dører likeså. Jeg tipper det går om du skrur av hengslene som er festet til døra. Er det 60 dør og døra ikke kan slåes opp 180 grader pga vegg, er løsningen å skru. Jeg har gjort det opptil flere ganger for å få ut og inn vaskemaskin. Smal sak:)
Nye tider Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2009 Fryseren sto her da vi flyttet inn og er gammel. Vi har også lurt på hvordan de som bodde her før oss, fikk den ned.... Har målt, men det ser ikke ut til at det holder å skru av det som skrues kan. Så da får vi slegge:-)
mamman til to gutter Skrevet 15. oktober 2009 #7 Skrevet 15. oktober 2009 Mamma og pappa har en fryser det ikke er mulig å få ut. De bygde ut kjelleren for noen år siden og da sto fryseren allerede der når de bygde den nye inngangen og der er det uansett om man skrur av døra eller ikke, ikke mulig å få fryseren ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå