Gå til innhold

Ser dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ned på de som jobber med renhold?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje litt..? Mest fordi jeg aldri kunne tenkt meg å gjøre det selv. Og det kreves jo ikke akkurat så mye for å drive med det liksom.

Men jeg er kjempeglad for de som gjør det!! Noen må jo det...

Skrevet

Nei. De som vasker gjør en sinnsykt bra jobb, og som oftest får de ingen skryt for det.

Tenk bare på hvor mye sykdommer det hadde vært i barnehage,skole,sykehjem (mer en vanlig) om man ikke vasket der. Og hvor rotete og skittent det hadde vært.. *grøss*

Jeg er glad vi har renholdsoperatører her. Bare synd mange ser på det som et dårlig yrke. Er ikke renholder selv, men kjenner en del som er det.

Skrevet

Nei, så absolutt ikke.

Jeg ser ned på arbeidsføre mennesker som ikke gidder å jobbe.

Skrevet

Jeg digger dem fordi de gidder! Ser mye mer opp til dem enn mange andre.

Skrevet

Ikke automatisk. Men jeg ser ned på folk som ikke bruker sitt potensiale til fulle. Og som røyker rullerøyk, slik vaskedamer påfallende ofte gjør.

Skrevet

skjønner ikke at folk kan se ned på andre yrker...jobber selv som fagarbeider i bhg,og vet at folk kan se ned på min jobb og ikke respektere den. Men har vokst opp med at alle yrker er like viktige og at jeg må jobbe med det jeg vil.

Synd at man skal bli dømt pga yrkesvalget man har tatt. Vi med lavere utdannelse er like forskjellige som folk med høyere utdannelse. Jeg har venner med både mindre utdannelse enn meg og med mer utdannelse. Jeg ville aldri dømt noen for dem sitt yrkesvalg. Er man ett godt menneske så er man det uansett om man er renholder eller adm.direktør.

Syntes ingen skal skamme seg for det man gjør, så lenge man er fornøyd med den jobben en gjør!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...