Gå til innhold

Føler meg ubrukelig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går hjemme, er fri for bil. Skal egentlig studere for å forhåpentligvis klare å ta to eksamener (en før babyen kommer og en etter!?) Men klarer jeg å motivere meg til å lese så mye som jeg burde? Nei. Aner ikke hva som gjør det da jeg vanligvis er en veldig flink student! Mannen står opp, drar på jobb og bidrar i verden og her sitter jeg å føler alt bare raser forbi meg i full fart! Håper jeg føler at jeg bidrar med noe her i livet når barnet vårt er født. Blir vell mindre tid til å sitte å bekymre seg for alt mulig da. Måtte bare klage litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror alle sm går hjemme føler det slik i perioder...

Skrevet

Vi er i samme båt. Bortsett fra at jeg heldigvis har bil.

Men jeg sliter skikkelig med å konsentrere meg om lesingen og det skyldes nok litt dårligere søvn pluss hormoner på tur.

Men jeg prøver å tenke som så at når junior kommer så vil jeg være glad for alle eksamener og arbeid som jeg har fått unnagjort i forkant - og den siste uken har tåken faktisk begynt å lette litt, så jeg ser lyset i det fjerne.

Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Ja, jeg håper på at jeg skal kunne si det sammen snart. Må bare ta meg sammen kanskje. Men så har kroppen begynt å verke litt her og der i tilegg så... Lå i natt å funderte på om det er noen "triste" svangerskapshormoner som har tatt med siden jeg er så nedstemt liksom...

Jeg er 34 uker på vei i morgen. Enn du?

HI

Skrevet

Veldig mulig at det er svangerskapshormoner som har tatt deg. Særlig siden du er en flink student til vanlig. Så du bør i alle fall ikke være lei deg for at du er lei deg, om du skjønner hva jeg mener.

Jeg er "bare" 22 uker på vei, jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...