BabyJ. Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Min lille prins er 2,5 mnd'er. Vi har ingen familie og liten omgangskrets i Trondheim, og trenger nye bekjentskaper å dele dagene med. Er her noen fra Trondheimsområdet som kunne tenke seg selskap på trilleturer, kafebesøk, trening, noen å utveksle småbarnserfaringer med o.l.?
allima Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Heisann:-) Er fra Trondheim...Min prinsesse er snart 2 år...Kanskje litt stor aldersforskjell.. Ha en fin kveld:-)
Rampongi Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 hellluen! Jeg har en liten piratprinsesse på 5 uker. Bor på moholt, tja.. send meg en sånn mail om du vil
MiroMiro Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Hei! Jeg har en 2mnd'er gammel sønn og er nettopp flyttet hit. Hadde vært hyggelig med nytt bekjentskap. Har du lyst og bli kjent med oss kunne du ha skrevet til oss på privaten:-)
chanel25 Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 vi bor på tiller i trondheim.. send en meld om du vil møtes. jeg har en baby på 4 uker
Puslepus Skrevet 3. august 2010 #6 Skrevet 3. august 2010 Bor på Møllenberg med babyjente på 2 mnd. Send gjerne melding her om du (eller noen andre) vil ha kontakt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå