Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Hei! Vi skal ha en litt uformell "stikk-innom"-fest for å feire at vi har flyttet, og jeg tenkte at det kunne vært fint å ha en liten drink å by gjestene. Vi vet ikke hvor mange som stikker innom, så det kunne ha vært fint å laget noe man kunne ha hatt litt mengder av, slik at man slipper å mikse til hver person som kommer innom. Tenkte derfor på sangria, og lurer på om noen av dere har gode og kanskje også lettvinte sangriaoppskrifter? Eller evt. tips om noe annet ikke for avansert man kunne ha disket opp med? (Skal servere bare enkel kald fingermat/tapas, litt ost etc.)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 GOOOOOOGLE = sangria oppskrifter! Vips, så får du opp mange!!!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Ja, vet det, men jeg lurte på om noen hadde noen de faktisk hadde prøvd som de ville dele
MrsL1 Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Har ingen jeg selv har prøvd, men satt akkurat å surfet på drinker selv:p Selv tenkte jeg på en Strawberry Daiquiri som vi skal ha i helgen:p Den kan jo kanskje bli vanskelig å la stå da, mtp isen:p
MrsL1 Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 JADDA, linken glemte jeg: http://www.aperitif.no/?id=80 Mye bra der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå