Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Som tenker slik.. Men det er ikke lett, og nå klarer jeg snart ikke mer. Jeg er i første trimester, til nå så har alt gått veldig fint, og dette barnet er veldig ønsket av meg og samboer. Vi var prøvere en god stund før spiren satt. Men jeg klarer ikke glede meg! Og det er så vondt. Jeg tør ikke glede meg, er vel bedre.. Er redd for at noe skal skje, eller at det ikke stemmer. Har lest så mange skrekkhistorier, og sa\ma er jo ganske vanlig. Ei bekjent trodde hun var i uke 17, men alt var innbilt og cyster, er redd det samme skjer meg, og jeg klarer ikke glede meg skikkelig! For er så redd for å bli skuffet! Og at det skal skje noe. Så føler jeg meg så utrolig dum som tenker slik! Men det er så tungt å gå rundt slik. Noen som har noen råd, eller hatt det lignende?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg var først redd i ni måneder. Inn på sykehuset nesten hver uke for sjekk fordi jeg var sikker på at noe var galt. Men alt var fint. Jeg fikk baby, og var hysterisk mor i tre måneder før det begynte å roe seg. Det hjelper å få samtaler med jordmor på sykehuset. Har du prøvd det?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Huff, hadde håpet det roet seg når man hadde barnet i armene.. Har ikke vært på samtale med jordmor, men det er kanskje en god ide, bestiller man dette selv? hi
Nikki 75 Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Ja, jordmor bestiller man selv. Slå opp jordmortjenesten i din kommune, og ring eller send en mail. Forklar at du ønsker time tidlig, fordi du er engstelig. Selv er jeg ikke spesielt engstelig av meg, men det var vanskelig å tro at jeg faktisk var gravid før jeg fikk se den lille på ultralyd i uke 9. Dette betalte jeg privat, av ren nysgjerrighet, og det var vel verdt pengene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå