Mammaen&Emil Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Eg hadde termin igår, så skal ikkje klage så høgt, MEN, ka gjøre dåke på om dagene? Har venta på datoen igår så lenge no, og når det ikke skjedde nåke då så vart eg litt tiltaksløs... ! hehe
Tigerpote Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg sitter på Bim:) Og leser og ser på tv, og klager til mannen min. Og sender meldinger og ringer. Jeg har kjøpt Prison Break - hele serien til mannen min gjennom flere anledninger, og har begynt å se den:) That's it tror jeg. Å gå tur, dra til byen etc orker jeg ikke, blir invalid etterpå (bekkenløsning), orker ikke å invitere noen heller... Veldig asosial. Men her inne er jeg jo oversosial, så kanskje det utjevner seg. Jeg er 4 dager over...
Mammaen&Emil Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2009 haha, samma her, er oversosial på nettet og på telefonen.. hehe Har sett alle ti sesongene av FRIENDS og halve "sex and the city"... Men vil ikkje legge planer for langt frem i tid, for kan jo skje når som helst.. (men trur no ikkje heilt det heller) Då er du jo litt meir øve enn ka eg er ! Kossn overlever du ?? Hehe, eg berre syter og klager til sambo., stakkars.... Vore så mykje bedre om vi hadde hatt en dato....!
oktobermamma2009 Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg går tur i skogen nesten hver dag, en liten time i rolig tempo, det gjør underverker for kroppen, og ikke minst humøret! Og så sover man så mye bedre om natten... Og så går det med noen timer på BIM også da
Tigerpote Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 Hehe, litt galgenhumor her inne er veldig artig da. Her kan man liksom si alt hva man vil, og det vil alltid være noen som forstår hva man snakker om. Jeg begynner å bli litt dreven i å være på overtid ja, jeg tror overtidsdøgn må inneholde dobbelt så mange timer som vanlige døgn for 4 dager føles veeeeldig lenge. Mannen er rimelig lei av å vente han også, jeg tror han synes sutringen min er litt slitsom selv om han ikke sier det;p også må han alltid ut og handle et eller annet, å gå den bratte bakken der opp til butikken orker jeg ikke altså En dato hadde vært supert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå