Gå til innhold

Positiv el-test i over 10 dager......hva er galt med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver veldig å bli gravide. Allerede dag 8. i syklusen hadde jeg positiv el-test. Fra den dagen startet vi med hyppig sex. I dag er det dag 17 i syklusen og jeg har fortsatt positiv el-test.....

HVA ER GALT??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd en graviditetstest? El-testene slår ut på graviditet også vet du :-)

Skrevet

Ja, bruker digitale tester (clearblue), så det er ikke mulig å mistolke resultatet.

Jeg skal ha mensen ca. 26. oktober...så jeg tør ikke ta graviditetstest ennå.....er redd for negativt resultat.

Men kan det være noe annet galt? Forrige måned var "alt" normalt, det klaffet bare ikke med spire da.

Skrevet

Du KAN faktisk ha blitt gravid i forrige pp, og fått mens i graviditeten...

Skal ikke legge opp til noe falskt håp, men venninna mi hadde mensen hver mnd hele svangerskapet sitt. Ikke så vanlig, men det går an...

Ta en grav.test og sjekk... LYKKE TIL !!

Skrevet

Jeg tror fortsatt at du er gravid, jeg! :-)

Skrevet

du var nok gravid forrige måned også. noen ganger kommer mensen som normalt uten at det er noen fare. tror du burde ta en gravitest jeg.. hedigrisen:D lykke til!!

Skrevet

Er oppi samme situasjon som deg, men jeg har ikke ømme pupper, så da klarer jeg ikke tro at jeg er gravid liksom.

Føler at ALLE har ømme pupper...hehe.

Skrevet

HI her.

Tror ikke selv jeg er gravid. Fikk mensen 28. sept. og hadde det ca. 4 dager. For moro skyld tok jeg en el-test dag 8 i syklus og da viste den positiv...og det har det igrunn gjort siden......NÅ er det det dag 18 i syklusen og den er like positiv. For sikkerhetens skyld har jeg testet med både digital test og vanlig....samme resultat: positivt!!

Forrige mnd (første pp) viste den jo aldri positivt. Da testet jeg ikke med digital, men med vanlig.

Venter mens ca. 26.....det er leeeenge til. Vet jeg kommer til å bli så lei meg hvis jeg får negativ gravid-test...derfor venter jeg lengst mulig.

Skrevet

Jeg brukte sånn eggløsningsmonitor (clearblue) så jeg målte meg hver dag fra dag 6 etter at jeg hadde hatt en 4 dagers lang blødning. Etter noen dager ble den positiv så vi hadde sex som bare det i en uke..he he..

Men på en seinere ultralyd viste det seg at jeg hadde blitt gravid månden før, og at blødningene antakeligvis var festblødninger e.l

Skrevet

ta en test imorgen da..blir spent her jeg nå. men ikke alle har ømme pupper..lover!! husk at disse el-strekene skal være like sterke da..;)

Skrevet

Hun bruker digital, går ikke å lese feil der..... :)

Skrevet

ja, ser hu skrev det nå...skumleser litt vettu;)

Skrevet

HI her. Jeg venter med å teste til mandag 26.10 hvis jeg ikke har fått mensen innen da. Det er dagen da jeg trolig skal ha mensen........

Skrevet

Er du gravid og har likevel har hatt mensen, så kan du jo også få mensen neste gang, så det vil jo ikke være noe å rette seg etter...

Har du fortsatt pos. el.tester, så vil jeg absolutt anbefale deg å ta en grav.test så fort som mulig.. :))

Lykke til !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...