Indigo 08-10-13 Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg har vært nødt til å levere tilbake ei lånt elektrisk dobbelpumpe av type Medela, samme som brukes på sykehuset! Utrolig god pumpe. Nå trenger jeg altså ei ny pumpe, og skal invistere litt penger i den! Har sett på Medela Swing, og lurer på hvordan denne er! Tilfredstiller den behovet ditt? Er den effektiv nok? Selv trenger jeg kun å pumpe overskuddsmelk, samt pumpe for å holde produksjonen oppe de dagene jeg er borte fra lille! Han er nå blitt 11mnd da, og ammer bare 3-4 ganger om dagen. Men kjekt med ei pumpe til nestemann også, prøver på nr. 2 vi:) Tusen takk for alle svar, litt greit å vite om 1200kr er vel verdt eller ikke:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Veldig fornøyd=) Fikk den anbefalt av pleierne på Riksen, fordi det er den pumpen som er mest lik babyens sugetak og dermed mest effektiv. Vil tro at den er ganske lik dobbeltpumpa- kjappe svake tak først, så sakte lange drag. Superduper og effektiv vil jeg si!
barbalib har to fine gutter Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg var fornøyd forsåvidt, men neste gang kjøper jeg dobbelpumpe! Jeg syntes det tok for mye tid med én pupp av gangen. Eneste fordelen jeg kan se, er at man har den ene hånda fri til å spise, holde en bok eller lignende.
Lemonia Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg var veldig fornøyd med den. Hadde kjøpt en elektrisk Avent-pumpe, men lånte Medela Swing på Riksen og den var mye bedre.
slummymummyanthekids Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg slutter meg til de fornøyde damene. Prøvde først en manuell avent- dårlige greier for min del. Nå pumper jeg enkelt ut ei flaske mens jeg leser avisa el noe. Et av de bedre kjøpene jeg har gjort, og anbefaler denne på det varmeste :-)
Onna Skrevet 16. oktober 2009 #6 Skrevet 16. oktober 2009 Den er nok god nok til ditt formål. Brukte den lenge før jeg byttet over til medela freestyle pumpe. Den er mye dyrere, men også mye bedre. Den pumper dobbelt og du har begge henda fri. Jeg pumpet mens jeg sminket meg o.l. men jeg tror ikke du vil bli misfornøyd med swing.
Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg var og veldig fornøyd. Utrolig effektiv pumpe, prøvde både den og avent manuell, og medela er 10 ganger bedre. Den er og veldig liten og enkel å ta med seg i vesken. Desverre har ikke ammingen fungert med mine små så pumpen ble kun brukt i 3 uker med størstemann og 2 uker med nummer 2. Tenkte jeg kanskje skulle selge min siden jeg ikke skal ha flere barn på endel år. Så bare send meg en pm om du er intressert.
Indigo 08-10-13 Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. oktober 2009 Takk for tilbudet:), men tenker jeg kjøper ei ny! Da blir det Medela Swing!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå