Gå til innhold

Hvilken vogn vil dere anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver på 3djemann og skal da kjøpe meg ny vogn enn den jeg hadde til de to første. Jeg er veldig i tvil om hvilken vogn jeg skal sjeske på ;)

Hvilken vil du anbefale? Den må være både fin og praktisk !

Takk takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emmaljunga duo edge. Hadde den til førstemann, å skal ha den til nykomlingen også. Veldig praktisk med mange smarte funksjoner.

Men visst du bor midt i en by og skal evt mye inn og ut av buss/bil, så ville jeg valgt en litt mindre vogn.

Skrevet

Urban Jungle fra One tree hill:-) For oss har dette vært den "perfekte" vogn! Passer like bra på kafe i byen som på ulente grusveier:-) Brukte den til nr2 og nå står den og venter til nr 3 kommer til sommeren:-) Eneste minus er at den blir litt lang når den slåes sammen (til gjengjeld blir den veldig flat og tar nesten ikke plass om du bare har langt nok bagasjerom;-)

Skrevet

jeg endte med en Brio Happy med teleskop light understell ,

har ikke tatt den ibruk enda, men har hørt og lest bare masse positivt om den vognen (mye her inne også)

Den er fin og veldig lett med teleskop light understell, ikke vurder brio happy med compakt engang!!

Skrevet

Teutonia som nyfødt vogn og til det første året.. OTH til litt større barn. Nydelige vogner begge to..

Skrevet

Urban Jungle, helt klart! Hadde Emmaljunga City Cross første året, men kan ikke sammenlignes med denne! Syns den er helt fantastisk :)

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt en fin brukt Brio Sing vogn, veldig lett og kjøre og tar liten plass i bilen :)

Valgte en brukt vogn ettersom det er nr 4 og sistemann i barneflokken :)

Skrevet

jeg har Simo kombi vogn, er veldig fornøyd med den.. som en drøm å trille, både ute og inne, den tar litt plass, det er det eneste...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...