Gå til innhold

Dere som har to veldig tette, ang barnehage og permisjon...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har full plass til gutten min på nesten 16 mnd, mens jeg er hjemme med lillebror på 2 mnd. Gutten min går kortere dager ca 6 maks 7 timer, og sover iallefall 2 timer i bhg. Men jeg merker jeg savner han så frykelig, og har så lyst å ha han hjemme litt. Men de dagene han er hjemme og jeg er alene med de, føler jeg minsten blir så tilsidesatt, for storebror er veeeeldig aktiv og krever mye oppmerksomhet. Jeg er trøtt og sliten, litt deppa egenlig og kjeder meg hjemme. Huset står på hue, får liksom ikke gjort noe her hjemme selv om jeg har en veldig snill baby. Jeg vet ikke om grunnen til at jeg føler med nedfor er fordi jeg savner han som er i bhg og det er så stille og kjedelig her hjemme, eller om de bare er en bivirkning av veldig lite søvn, og en mann som har jobbet mye i det siste.

Gutten min stortrives i barnehagen, og er en veldig sosial gutt. Vet ikke hva jeg burde gjøre, savner han voldsomt når jeg går her hjemme og surrer, han gjør meg så utrolig glad når han er rundt meg,

Huff vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, bare lufte litt tanker. Kanskje noen vil fotelle meg hvordan dere gjør det, gjorde det og hva som fungerer og ikke fungerer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva fyller du dagene med når du er alene med minsten? Hva med kortere dager på eldstemann eller faste hjemmedager? Det høres nesten ut som du kjeder deg litt hjemme eller er litt deppa:) Vi hadde eldstemann i park fra 10-14, og det var en god løsning for oss.

Skrevet

Jeg har to med 15,5 måneder mellom og begge hjemme.....

Så ikke løsning på problemet ditt. Jeg føler jeg får gjort masse, da begge ungene sover fra tolv til to hver dag- da er det husmorfri...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...