Gå til innhold

nov klubb føding starter snart


maipiken

Anbefalte innlegg

Nå blir det spennende framover.. Noen med termin i nov kommer jo til å føde i oktober, så venter spent på fødselshistorier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaa!!!!

Jeg kan godt være den som forteller min historie først;) hehe...har termin den 6 nov, så nå kan det vel skje når som helst...var hos jormoren idag,hun mente at hode var godt festet og at det lårg langt nede! juuhuu... har hatt noen våken netter i det siste også, å idag verker jeg i det ene brystet med gitt! tar det som et fødselstegn jeg;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Blir litt redd jeg, men gud hvor spennende det er!

Jeg har termin 12, så jeg vinner nok ikke føde-racet....Men lykke til til dere heldige som begynner snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 6. november så nå kan det jo nesten skje når som helst. Dette er mitt andre og da går det jo som regel ikke særlig over tida. Veldig spent!! Har begynt å gru-glede meg!!! Hodet er festet og jeg kjenner veldig nedpress. Så nå er det bare og vente og se :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 30.nov, men har en tendens til å føde i uke 36. Dette er mitt 4.sv.skap og vil ikke tro at jeg skal gå nærmere termin denne gang, men man vet jo aldri...?? Føler meg allerede fødeklar, mye nedpress og stikkinger i underlivet, kynnere som begynner å bli lengre og mer vonde og mer vann i kroppen. Håper ikke det blir fødsel før mnd skifte, for babyens beste:)

Lykke til allesammen, spennende tid framover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle egentlig hatt igangsatt fødsel i uke 38, skal legges inn 26.10. Men får se hva som skjer nå som lillepia har lagt seg i seteleie. Kanskje det blir en liten keiserinne - sykehuset setter nemlig ikke i gang setefødsler. Men den uka skal hun komme, det er jeg bra sikker på. Da blir det sannsynligvis oktoberjente. ",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja dette blir spennende dere.. I går i sofaen så var det mye rare murringer jeg ikke har hatt før.. Men tror han driver og fester seg.. Vondt langt opp på ruggen og helt nede i underlivet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jahoo!!

Ser at du har samme symptomer som meg.. merker mye liv langt nede i underlivet...til tider begynner jeg å lure på om bebisen kan "skli" ut...

Kjenner du også spark langt opp i ribbebeina?

Har forestn sovet godt i natt, ingen tegn til noe...bare at det kom litt rå melk ut av det ene brystet =) Guri malla... Skal tro når og hvor og alt det der skjer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gullet. mye rarre murringer ja og han sparker mye de siste dagene. helt oppunderibbene, men kanskje mes på høyrse side. jordmor mente ryggen lå langs venstre side.. Av og til buler magen ut til begge sider på en gang flere ganger på rad.. utrolig fasinerende :)

jeg jeg lurer også veldig..

Mannen min tipper rundt den 7. og jeg tør nesten ikke tippe, men kanskje fredag den 13? hadde jo vært supertypisk da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jahoo:

hihi... ja det er noe med den datoen, meen jeg tror nok det ikke skal bringe med seg noen uhell om det skjer fredag den 13 :P

Mannen min tipper på den 8 november...mens jeg selv går i min egen tro om litt tidligere,kanskje siste helgen i oktober ... Ja det er så fasinerende å se når magen beveger seg om en bølge til tider.. det er bare på høyre siden jeg å kjenner bebisen sparker i ribbebena, så tror jeg sev at rompa beveger seg fra side til side,men høyre siden har vert veldig populær =)

 

Håper siste tiden flyver avgårde...Nå vil jeg snart på trilletur=))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå begynner det å bli spennende.. jeg har termin 5 nov, men er førstegangs,og sies vel de har tendens til å gå over.... (?)

Men kjenner jeg begynner å bli klar,tror jeg.. glede og litt skremmende...

Mye rare murringer og sterkere kynner ovs.. nei ikke godt å si når den lille har tenkt seg ut. skal på omvisning på føden tirsdag og det blir greit å se hvor man skal.

 

 

lykke til da damer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bli meg også:) Jeg har termin 4 november, og jordmor mente jeg hadde mange tegn på at jeg og babyen gjorde meg klar til å føde- så hun trodde jeg kom til å føde før termin. Men det er jo egentlig umulig å si da.

 

Min mage har sunket veldig, symfysemålet var også flatet litt ned. Føles som hun kommer ut noen ganger... Denne gangen har jeg ikke kjent noe sparking i ribbeina- kanskje fordi hun sank så tidlig denne gangen.

 

Har det meste på plass nå, så hun kan bare komme. Men er heller ikke så utålmodig- hun kommer når hun kommer:) Har hele tiden tenkt at jeg kom til å føde 2 dager over termin- som jeg gjorde med 1. mann. Men nå etter jeg var på kontroll forrige onsdag har jeg begynt å skjønne at det kan skje allerede i oktober...

 

Kjente en del murringer/svake menssmerter i ryggen (hvor riene mine gjorde VONDT forrige gang) i natt, tenker jo kanskje at det er et tegn på at det nærmer seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...