Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg drømte en gang i sort -hvit at vaskemaskinen sto ute på gress plenen og når jeg gikk bort til den ,åpnet døra seg og det kom ut masse slanger . Og når jeg var liten hadde jeg det samme marerittet hver natt i en lengere periode . Jeg drømte at det kom 3 menn igjenom vinduet og kidnappet meg ,de var sort kledd med lange frakker ,hatter og skinn hansker . Og det var ingen som merket at de kom og tok meg ..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Drømte at jeg fødte levende rotter en gang!Og jeg kjente hvordan de kravlet rundt i livmoren min før de kom ut!Ingen trivelig drøm...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg drømte en gang da jeg var liten, at familien dro fra meg. Dem satt i en lastebil, og bare kjørte vekk. Jeg prøvde å løpe etter dem, men nådde dem ikke. Uansett hvor mye jeg skrek, så bare dro dem. Dette drømte jeg da jeg var liten, og husker det ennå. Dette var også i svart og hvit. Og kusina mi drømte en gang at jeg døde. Vi var på ferie sammen, og hun lå og sov rett ved siden av meg. Hun vekket meg midt på natten ved å sparke og slo meg (i søvne). Hun fortalte at hun løp til en helikopter som nettopp hadde landet. Også bærte noen menn en båre ut, og det var jeg som var liket. Hun våknet av at hun gråt, og vekket meg ved å gi meg en diger klem. Husker det så godt. Vi var 15 år den gangen.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Drømte en gang at jeg døde i et flykrasj. Kjente at livet ebbet ut av kroppen min mens jeg falt bakover mot bakken. "Våknet" opp hjemme hos Brady Bunch, på "den andre siden." Der skulle jeg bo nå som jeg var død. Lå i sengen først fordi jeg var så utrolig svak etter all den dødingen... Hehe. Så kom mamma og pappa på besøk, men de visste ikke at jeg var død og at det var siste gang de ville få se meg. Ikke kunne jeg si det til dem heller. Våknet med et gisp og følt meg faktisk like svak i kroppen som jeg hadde gjort i drømmen. Helt grusomt! I flere minutter klarte jeg ikke å bevege hverken armer eller ben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå