Gå til innhold

Er lei av å ha sprettrumpe og faste store pupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler ingen tar meg seriøst. Kler meg ikke utfordrende men med mindre jeg kler meg i telt virker det nok sikkert det på meg med min kropp. What to do?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke problemmet..

Istedet for å kle deg som et telt, kle deg raffinert sexy, bruk IQ`en din å dritt i hva folk mener. Hvis de blir kjent med deg finner de fort ut at det er mer til deg en sprettrompe og store pupper..

Skrevet

Hehe, du får ta å be om brystreduksjon eller lyge å si at du er redd for brystkreft så du får fjernet brystene helt.. Begrave deg i sofakroken. Bare spise McDonalds. Klippe deg kort og ujevnt. Sminke deg stygt.

Osv, er mye du kan gjøre for å bli styggere, bare å sette igang ;)

Skrevet

Jeg kler meg ikke som et telt,bare vanlige olabukser og gensere men jeg har en veldig velldreid kropp og da blir folk missunnelig

Skrevet

Jeg har jo ikke lyst til å bli styggere,bare bli akseptert for den jeg er og ikke bare etter utseende. Alle måler meg(ikke innbilning for dere som tror det) Jeg bruker 75 E i BH ( ikke silicon) har en rund fast rompe.

Skrevet

Dette er jo bare et "jeg kjeder meg"-innlegg. Tror ikke på deg.

Tror folk ikke tar deg seiøst av helt andre årsaker. Ut i fra rettskrivningen din virker det som om du er ca. 14 år.

Skrevet

Hehe, det der tror jeg er innbilning. Med mindre du kler deg på en utfordrende eller "useriøs" måte, er det ingen grunn til å ikke ta deg serøøst bare fordi du har store pupper og rund rompe.

Tror du det noen gang skjedde at gro Harlem Brundtland ikke ble tatt seriøst på gurnn av puppene?

det viktigste er å ta seg selv seriøst, så smitter det over på andre.

Skrevet

Har bare en kommentar:

Hadde du hatt god selvtillit, og vært virkelig fornøyd med deg selv (innvendig + utvendig), så hadde ikke slike tanker ramlet inn i hodet ditt en gang !!

Skrevet

etter din rettskriving ser du ut til å være sju

Skrevet

Vel, hvis størrelsen din stemmer så bør du kanskje alvorlig på brystred.. AU ryggen min...

Skrevet

Nei jeg er seriøs,du får tro hva du vil, er 26

Skrevet

Har ikke god selvtillit jeg,hvor har jeg skrevet det? Sier bare jeg har kroppen jeg men selvtilliten sitter vell en annen plass

Skrevet

Å se stygg ut er enkelt..Drit i å fjerne sminke hver dag, la kvisene gro i smusset som kommer fra dag til dag. Kun lano er lov til kropp, ansikt OG hår :o) Og man kan dusje og vaske seg daglig, det er snakk om å være stygg, ikke urenslig..Men KUN lano altså...Balsam, fy-fy..

Så kan du barbere bort bryna,- IKKE lov å tegne på nye,- eller om man har unibrow,- så la det gro :o)

SPrettrumpa forsvinner som hånd i hanske om du kjøper truse i noen str for små, slik at dobbeltrumpa kommer frem, da er selvsagt litt tynnslitte, lyse tights tingen,- overdelen kan være en utvasket t-skjorte som ikke må gå lenger ned enn til navlen, maks en cm nedenom den når hendene henger ned.

Snowjogg passer, sommer som vinter, ikke de nye som har kommet nå, men finn noen fra det glade 80 tall :o) Underverk for holdning.

ELlers så synes jeg du skal fortsett og trene (om du gjør det) og leve sundt. Du skal ikke bli syk, bare ulekker. Husk det :o) Og ja, leppestift, helst så hvit som mulig, med pittelitt perlsmorskimmer, og BIT negler..Ikke bare ned, men så langt ned at man sitter igjen med kun 3 mm negl på hver finger:o)

Lykke til på veien til å bli ulekker....

Men når det er sagt, med en holdning som du har HI (Som jeg skjønner er ment å provosere) så tror jeg ikke du er noe head-turner akkurat..Ser for meg ei snerpete barbiedukke, uten liv i øyne og smil......Billedskjønn, men med et indre som skinner gjennom det ytre,- på en negativ måte...."Shaggadelic",- men ikke brukanes til noe mer, for å si det sånn,- sett fra en manns synspunkt.."Alle" kunne tenkt seg skrytesex med Ellen "The body" McPearson, men ikke alle ville hatt henne osm kjæreste...

Skrevet

Har heldigvis ikke ryggproblemer

Skrevet

Det er jo nettop det som er problemet alle ser på meg slik somdu nevner i innlegget ditt. Hvorfor skal jeg som er en usminket,naturlig vakker jente. Tør påstå at jeg er ærlig rettferdig og snill, men siden jeg har kroppen min og mitt ansikt så ser jenter ned på meg og hater meg. Hvorfor er det slik. Jeg er eingen barbie som er ute etter andres kjærester. Jeg har hatt en kjæreste i hele mitt liv

Skrevet

Som jeg skrev lenger oppe: dette er bare innbilning!

Det fins da masse flotte jenter som blir tatt seriøst!

Hva med Celina Midelfart?

Jeg er også pen og har fin kropp, men blir tatt superseriøst.

Skjønner vrikelig ikke problemet.

Jeg er heller ikke misunnelig på andre pene jenter, det synes jeg bare er fint, og føler heller ikek at andre er misunnelige på meg.

dette er kun psykisk og beror på lav selvtillit, HI.

Skrevet

Skal vi bytte? Jeg er kort og litt rund, og har ikke store pupper ;)

Men seriøst, jeg tror du må jobbe litt med tankegangen din. Du er litt selvmedlidende. Jeg ville aldri dømt en venninne pga utseende. Jeg har hatt mange smellvakre venninner jeg, og de har da hatt flere venninner enn meg.

Det som kan hende er at du er vant til å ha de litt lett. Pene mennesker har en del fordeler, det er faktisk slik at vi både blir dømt og beundret ut i fra blant annet vårt utseende. Ønsker du venninner, må du være en god venninne og ikke fokusere så mye på deg selv og ditt eget ytre.

Skrevet

Jeg har sikkert dårlig selvtillit da men det er forde ingen tar meg seriøst,at du blir det er jo flott for deg men det hjelper jo ikke meg

Skrevet

Jeg er bli ,utadvendt gladjente egntlig jeg, men treffer jeg nye jenter blirt de skeptisk. Spesielt hvis de har kjærester, får aldri møte dem jeg. Kanskje de tror at jeg legger meg flat etter dem eller at de skal lioke meg bedre enn dem,ikke vet jeg. Dette er et problem for meg ihvertfall

Skrevet

Sleng deg på sofaen og spis mye dritt, bruk myyye tid på BIM, det har gjort underverker for meg!

Skrevet

Høres veldig rart ut dette her. Det er jo ikke alle menn som er så opptatt av utseende da, at de må fly etter enhver med fin kropp. Så da har du vel bare møtt feil personer. Ikke gi opp, det finnes en venninne der ute for deg også. Hadde ikke vært redd for å hatt en venninne som deg iallefall.

Skrevet

Nei det er jo det jeg mener og, er ikke ute etter dem ihvertfall, takk for oppmuntrende svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...