Lykkelig 2 barnsmor <3 Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg begynte å få ømme pupper i uke 6 ca... Nå fra uke 10 begynte de å bli mindre ømme. Er i dag 11+6. Blir litt bekymret for at noe er galt. Har dere fremdeles ømme dere som er her i 2. trimester? Ellers er kvalmen og oppkast til hver dag som før...
Linnhost88 Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Hallo D samme skjedde med meg, og jeg var livredd for at noe var galt! Men det er vanlig at ømheten kommer og går Er nå 19 uker og har kjempeømme pupper etter halvannen måneds pause, så tror ikke du skal bekymre deg!
Tnica Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Tror neppe det er noe å bekymre seg for! Jeg ble også veldig øm rundt uke 6 og selv om jeg nå straks er i uke 20 så er de jommen meg like ømme! Det er kun brystvortene det gjelder, men hjelper lite når de er så ømfintlige at til og med det å smøre seg inn med krem gjør vondt. Satser på at det gir seg før en skal begynne å amme, hvis ikke ser jeg for meg store komplikasjoner:)
Lakenskrekk Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg er 22+0 og har enda ikke hatt ømme pupper. Venter spendt på å få det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå