trebarnsmamma84 Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 I dag satt eg og såg på Oprah Winfrey show.Der var det 2 familier,der oprah tok vekk alt elektronisk utstyr(tv,video,dvd,data,mp3,mobil,ps2-3 osv) i ei veke.For at familien skulle få meir tid sammen.Er nok sikkert eit større problem der borte,men eg fekk meg ein skikkeleg vekker. Mor satt i stova,og datter på rommet.Datter sendte tekstemelding til mor at ho ville ha eit glass med vatn,mor svarte med at dattra måtte henge opp klesvasken. Dei snakka ikkje med kvarandre omtrendt,åt aldri middag i lag osv. Etter ei veke uten utstyra,fekk dei tilbud om å prøve seg ei veke til.Da gjorde dei,og familien vart skikkeleg sammensveisa. Fekk meg ein skikkeleg vekker,når eg sjølv sit på dataen og ungane spør,men du svarer nett vent litt.Samme når du ser på tv.... Nett vent litt...kva er viktigast?tv-programmet eller ungane=?dataen eller ungane?? Tok og opp kor masse me kjøper for å føle oss vel.Både til ungane og oss sjølv.At me greier oss vel like godt uten.Me kjøper altfor masse mat,kler,utstyr.Når ein kastar maten i bosset,så tenk då at no kasta eg nett 20 kroner i bosset.f.eks. Treng ein verkeleg alle dei klerne ein har i skapet.Etter å ha sett programmet gjekk eg i gjennom klesskapet mitt,og fekk ein bossekk med kler,som eg skal gi til frelsesarmeen. I staden for å kaste ei jakke som ein knapp hadde falt av på,og kjøpe ny,så fant eg fram nål og tråd og festa den på nytt. Var faktisk meint å gå å kjøpe nye blomsterpotter i dag,så eg fekk makne i vinduet,men etter å ha sett programmet,fant eg dei eg hadde i skapet.kven bryr seg eigentleg om da er like potter i glaset? da er vel kun meg.men no gir eg blaffen. Eg er inne stadig å ser på nye vogner,som eg har lyst å kjøpe når eg ein gang forhåpentligvis skal bli gravid i framtida,men har no bestemt meg for å beholde den vogna eg har. Vart mykje dette,men måtte berre få da ut...hehe...fekk meg ein skikkeleg vekker... Skal definitivt bruke mykje meir tid med ungane.TV og data skal vere av,og eg skal kosa meg mykje meir med dei enn eg har gjort.Kanskje ikkje dei finn på så masse sprell heller som dei gjere,når dei får meir oppmerksomheit frå oss som foreldre. Skal skrive handleliste og handle ein gang i veka.Kjøpe kun da som er nødvendigt,og heller spare litt peng,så me kan finne på noko med ungane våre=)=) Klem frå ei som har oppdaga noko i dag=)
TøffiTrynet☠ Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Tusen takk for et kjempefint og tankevekkende innlegg! Du fikk faktisk meg til å tenke litt på en søndagsmorgen også... Har selv nettopp gitt bort en søppelsekk med babyklær til en dame fra Kamerun. Hun har svært dårlig råd, og ble veldig glad for det. Tenkte jeg skulle fortsette og gi henne klær ettersom gutta mine vokser... Ellers så prøver vi å tenke litt på det vi kjører. Det ER altfor mye! Til og med 6-åringen proklamerte her en dag at han hadde altfor mye leker.. Det får man til å tenke litt...
trebarnsmamma84 Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2009 Ja når til og med ungene seier i frå om at me har for masse leiker,då er det noko som ikkje heilt stemmer.Eigentleg er eg litt glad for at eg bur på landet,og er ein times tid til nærmeste handlesenter.Då blir det ikkje så ofte eg reiser dit,og sparer litt penger då.... Eg og er tenkt å gi bort barnekler når eg veit eg er ferdig med å få barn...Er faktisk små ting som ein burde sette pris på ,som me ikkje gjere....Er ikkje alltid da materialistiske som betyr mest...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå