Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hor jeg kan få kjøpt røde Reima vinter votter?? Finner bare rosa-lilla-blå. Jeg bor i Akershus.

 

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke kjøpt Reimavotter hadde jeg vært deg. De er skikkelig dårlige.

 

ReimaTec-dressen er superbra, men vottene suger rett og slett.

 

Kjøp Hestra i stedet. Omtrent samme prisen, men langt langt bedre kvalitet.

 

Vet det ikke var svar på spørsmålet, men da slipper du å kaste penger ut av vinduet.

Skrevet

Tydeligvis flere som er interessert i rød Reima-votter, for våre er sporløst borte fra barnehage :-(

 

De er kjøpt på Barnas Hus/Fru Lyng i Oslo - den ved Tinghuset. Men det var i fjor, aner ikke om de har røde i år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...