Gå til innhold

Noen dibbere som bor i Sandefjord da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal muligens flytte dit etterhvert og må jo bygge meg et nettverk:)

Er ikke heeelt sikkert ennå, men håper på det, bor i Oslo nå og vil et mer landlig sted :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, men har bodd der :o) Flytt til tønsberg, det er langt bedre enn sandefjord

Skrevet

Hehe, ja jeg vet... Men er liksom litt som må klaffe her.

Jeg har bil og sånn, så blir ikke helt låst, og kommer sikkert til å farte litt frem og tilbake den første tiden. Men det hadde vært ok om det var noen å henge med i området også :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Skjønner :) Derfor vi endte opp her vi bor nå.. BLÆH! Men vi flytter til Tønsberg i Januar da :o) Hjem, kjære hjem!!

Hvor i Sandefjord skal du flytte da?

Skrevet

Haha! Har ikke PEILING!

Har du noen områder du anbefaler? Eller IKKE anbefaler å bo?

Er ikke særlig kjent der for å si det sånn. Alt er litt diffust for øyeblikket men om gubben får ordnet jobb der så flytter vi nok :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, riktig :)

Jeg har bodd på vindal, og det var helt greit.. :) Bodd på østerøya også, koselig plass det og.

Jeg har ikke peil på hvor det er bra og ikke, men jeg ville IKKE bodd på varden!

Skrevet

Jeg bor i Sandefjord, og trives svært godt her :-)

Skrevet

Så bra, da holder vi oss unna varden.

Hvor i sandefjord bor du da LilleWirre?

Skrevet

Jeg bor på Vesterøya. Fint der :-)

Skrevet

Okay, noen forslag om hvordan man kan komme i kontakt med mennesker der da? Noen aktiviteter f eks med barn ol? Nå er jo min 2 da...

Litt redd for å gå der mutters aleine :)

Skrevet

Det finnes igrunnen mye dere kan gå på for å bli kjent med andre her. Vi har hatt stor suksess med babysvømmingen. Det er Folkeuniversitet i Vestfold som driver det her. Skal poden gå i barnehage..? Hvis ikke tror jeg det er et par åpne barnehager her. Der er det jo supert å komme i kontakt med andre småbarnsforeldre. Når han blir 3 kan han begynne på turn. Ellers er det f.eks. eventyrstund på biblioteket fast hver onsdag på formiddagen. Det er nok mange av de samme som går der hver gang, så man har sjans til å bli kjent med dem :-)

Skrevet

Så gøy! Da skal jeg notere meg det bak øret!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...