Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Christian og Maria. Vet de er vanlige og alt det der, men jeg bare synes så godt om de navnene der. Kan ikke noe for det, hehe... Det merkelige er at jeg har hverken en Christian eller ei Maria:( Og jeg kommer nok heller ikke til å få det...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Du har garantert drukket diesel... De navnene er jo ikke litt fine engang.
Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 hehehe:) har du et veldig godt forhold til noen som heter det eller? Syns det er helt greie navn:) Maria er jo veldig likt mitt egent, så jeg er vel kanskje litt lei det^^
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Hehe, hver sin smak:) Og takk for det, hadde vært kjipt ellers... Hvilke liker du best da? HI
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 Nei, egentlig ikke, bare liker de navnene veldig godt:)
The Bad Gal Skrevet 15. oktober 2009 #6 Skrevet 15. oktober 2009 Maria liker jeg også, det er backup-nanet her, men nå har ingen tatt de andre jentenavnene til verken første eller andre jenta, så da blir det nok aldri en Maria her i huset heller. Hadde 4 Christian i lassen da jeg var lita, så det synes jeg er kjedelig. Dog hadde jeg 4 Maria'er i klassen da jeg var student, så litt oppbrukt det også, men det står fortsatt sterkt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå