Gå til innhold

Disney one ice

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere vært på det før?

Vi har vært på det en gang før og har bestilt billetter til det neste sowet som er i januar 2010 :) hehe

Forrige gang vi var på Disney one ice handlet det om prinsesser, denne gangen er det Mikke og minnies magiske show.

Det er litt dyrt men jeg synes det er værdt pengene, like morro for voksne som barn og synes det er flott å se på :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid hatt lyst til å se showet, men det har aldri passet.

Skrevet

Du som har vært før. Kan jeg stille deg ett par spørsmål?

hvilken alder passer dette bra for? Både jente og gutter?

Hvor mye koster det?

Skrevet

Jeg vil egentlig si at det passer for alle aldre, jeg synes jo det var like morro som barna og det synes også min mamma :)

Men barna bør nok være minst ca 2 år siden showet varer 2,5 time og dem skal ha noe ut av det. Prinsesse showet passet nok best for jenter, men gutten min synes det var morro for det. Nå som det er mikke og minnie passer det jo like bra for gutt som jente :)

Priser er forskjellig etter hvem dag man drar, showet er som regel fra onsdag tom søndag, onsdag og torsdag er de billigste... mens lørdag og søndag er de dyreste. Prisene baserer seg på hvor man sitter hen i salen også...her er et eksempel:

PRISNIVÅ 1 ( Onsdag/trosdag)

235,00 NOK Voksen

170,00 NOK Barn

170,00 NOK Honnør

PRISNIVÅ 2 (Onsdag/trorsdag)

195,00 NOK Voksen

130,00 NOK Barn

130,00 NOK Honnør

PRISNIVÅ 1 (Lørdag/søndag)

290,00 NOK Voksen

225,00 NOK Barn

225,00 NOK Honnør

PRISNIVÅ 2 (Lørdag/søndag)

250,00 NOK Voksen

185,00 NOK Barn

185,00 NOK Honnør

Har du ikke vært på det så anbefaler jeg dere å se det engang, det er kjempe flott :) Her er link til årets Disney one ice i olso spektrum, som er fra 20.01.2010- 24.01.2010 :)

http://www.billettservice.no/html/artist.htmI?l=NO&artist=MIKKE%20_%20MINNIS%20UTROLIGE%20REISE

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...