Gå til innhold

Hvilken str bruker dere i sko?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker str 40.

Gubben bruker str 43.

Jenta vår på 9 år bruker str 35

Gutten vår på 7 år bruker str 32

 

Enn dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker 40/41

Mannen bruker 47

Sønn på 10,5 bruker 37

Datter 5,5 bruker 30

Baby - babystr.

Skrevet

 

Jeg: str 37/38

Gubben: str 44

Jenta vår på 10 år: str 36

Jenta vår på 13 år : str 38

jenta vår på 3 år: str 26

Skrevet

jeg str 38/39

Gubben str 40/41

eldstemann på 9 år 38/40

lillemor på 4 år 27/29

Skrevet

Eg brukar str 39 (av og til 39,5 i joggesko)

Mannen brukar str 43

Eldste (gut) på 4 brukar str 27 (men dock boots i 26 er passe)

Lille (jente) på snart 2 år brukar str 22.

 

Skrevet

Jeg str 38

Gubben 45

Jenta på 8 år, str 37

Gutten på 6,5 år str 32/33

Skrevet

eg bruker 38/39, stort sett berre 39.

gubben:43

jenta:23

Skrevet

Jeg bruker 39.

Storesøster på 4 1/2 år bruker str. 29

Lillebror på 2 år bruker str. 25

 

Bf bruker faktisk str. 46 =P

 

 

Skrevet

Jeg: 37-39 Alt etter som..

Mann: 43

gutt 7 år: 31

jente 5 år: 28

jente 1 år: 21

Skrevet

Jeg: 38

Mann: 46

Jenta på snart 4: 28/29

Skrevet

Meg: 39

Gubben: 46

Sønnen 4,5 år: 30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...