Lene~mor til tre Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg bruker str 40. Gubben bruker str 43. Jenta vår på 9 år bruker str 35 Gutten vår på 7 år bruker str 32 Enn dere da?
metaMORfose Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg bruker 40/41 Mannen bruker 47 Sønn på 10,5 bruker 37 Datter 5,5 bruker 30 Baby - babystr.
Bettan:-) Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg: str 37/38 Gubben: str 44 Jenta vår på 10 år: str 36 Jenta vår på 13 år : str 38 jenta vår på 3 år: str 26
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 jeg str 38/39 Gubben str 40/41 eldstemann på 9 år 38/40 lillemor på 4 år 27/29
Ranveig R Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 Eg brukar str 39 (av og til 39,5 i joggesko) Mannen brukar str 43 Eldste (gut) på 4 brukar str 27 (men dock boots i 26 er passe) Lille (jente) på snart 2 år brukar str 22.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 15. oktober 2009 #6 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg str 38 Gubben 45 Jenta på 8 år, str 37 Gutten på 6,5 år str 32/33
Poteto Skrevet 15. oktober 2009 #7 Skrevet 15. oktober 2009 eg bruker 38/39, stort sett berre 39. gubben:43 jenta:23
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. oktober 2009 #8 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg bruker 39. Storesøster på 4 1/2 år bruker str. 29 Lillebror på 2 år bruker str. 25 Bf bruker faktisk str. 46 =P
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 15. oktober 2009 #9 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg: 37-39 Alt etter som.. Mann: 43 gutt 7 år: 31 jente 5 år: 28 jente 1 år: 21
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #10 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg: 38 Mann: 46 Jenta på snart 4: 28/29
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 16. oktober 2009 #11 Skrevet 16. oktober 2009 Meg: 39 Gubben: 46 Sønnen 4,5 år: 30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå