Gå til innhold

Hjelp! jeg blør og har smerter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har et spørsmål. Sist jeg hadde mensen var i slutten av juli, så fikk jeg mensen for nesten 1 mnd siden. Det blødde i en uke. Jeg gikk til legen for å få meg mini pille og begynnte på de, siden det var en god sjangse for meg til å begynne på pillen. Etter et par dager stoppet mensen å det kom LITT brunt blod hver dag i over 2 uker. På lørdag bestemte jeg meg for å slutte med mini pillen for å se om det stoppet å blø. Men det gjorde det ikke. Igår skiftet det farge til friskt blod, å idag har jeg store smerter og blør igjennom klær og alt. Jeg og forloveden min har ikke brukt noe form for beskyttelse de 7 siste mnd. Jeg har aldri brukt mini pille eller P-piller før. Itilegg er jeg kvalm, har ikke matlyst, ømme pupper, svimmel og halsbrann. Nå lurer jeg på om jeg fra starten av hadde mensen, eller om det er sjangse for at jeg kan være gravid å har fått blødning, eller at det er spotanabort? Eller at det rett og slett er pillen som får meg til å blø sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søker du en synsk person her?

Hvis ikke så tror jeg nok at du bør gå til legen, det er bare han som kan gi deg svar på dette.

Skrevet

Med minipillen blødde jeg i 2.5 mnd. Tålte den ikke... Men kan hende det er en spontanabort også. Hvem vet? Kom deg til lege for å få det sjekket =)

Skrevet

Tror du at du snakker med mennesker som klarer å undersøke deg her?

En venninne av meg opplevde det samme som deg, hun hadde kreft i eggestokkene.. Så det er bare å løsrive seg fra PC'n og kontakte lege..

Skrevet

Så dum du er 11.46! Det er vel mulig å både søke på nett, legge inn innlegg og dra til legen. Irritabel i dag? Kanskje best å holde seg unna tastaturet og løsrive deg fra pc'n selv?

Til HI: Jeg blødde mye med minipille, faktisk i tre uker. Når du slutter gjennomgår kroppen din en ny hormonsvigning - ergo også endringer i blødning. Men uansett bør man jo oppsøke lege med blødningsforstyrrelser og smerter.

Skrevet

Det kan jo ikke være bra å blø så mye over så lang tid, tror det lureste er å gå til en gynekolog som kan undersøke deg ordentlig og ta ultralyd for å sjekke om alt er i orden med livmor og eggstokker. Lykke til!

Skrevet

Ja har tenkt å komme meg til legen :) takk

Skrevet

En kan jo gi et dumt svar på et dumt spørsmål uten å være irritabel?

Skrevet

Huff da! Et dumt spørsmå synes du! Å nei å nei, tenk å spørre andre om råd når man lurer på noe! Fysj, nei det er dumt, man kan jo bli klokere av sånt - og må man jo unngå!

Du er en skarping du =)

Skrevet

Så bra at du tar det til deg =)

Skrevet

Å før du går til legen kan du ta en graviditetstest for å utelukke graviditet eller spontanabort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...