Gå til innhold

Hvilken stelleveske anbefaler du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt 3, men ingen dyre og fancy. den jeg har trivdes best med og fortsatt bruker er en fra Ju ju Be.

(Min er maken til bildet, bare at den er sjokoladebrun med rosa innefor/ detaljer.)

 

http://www.kenguruloftet.no/product?path=plone/webshop/Ju-Ju-Be%20Stellevesker/Vesker-stellevesker/Ju-ju-be-Stelleveske-BeAll-blacksilver

 

 

Bruker den som en messengerveske, siden vi ikke bruker vogn.

Skrevet

Jeg elsker min fra petunia pickle bottom. Har den ryggsekktypen (boxy backpack), kan brukes både som sekk og veske, har plass til alt og mere til og har et genialt stellemattesystem. Den er dyr, men verdt det. Min er godt brukt i 14 mnd og ser helt ny ut. De selger den på den kule mage, men sikkert best å kjøpe den over nett, billigst da tipper jeg. (Jeg kjøpte min fra usa).

 

http://www.petuniapicklebottom.com/collections/index/bags/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...