Gå til innhold

Hvorr mange dager igjen, torsdag, 15. oktober?

Anbefalte innlegg

Skrevet

-12 dager etter termin. I dag skal vi på overtidskontroll på sykehuset. Slimproppen viste seg første gang søndag, og lar tydligvis det hele drøye ut. Kommer av og til mere.

Regner med det skjer noe snart!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

26 dager til termin, men 11 dager til mulig igangsettelse;) Dæven døtte...tia går fort:p

Skrevet

2 dager igjen til termin!

Skrevet

37 dager igjen

Skrevet

24 dager.. skulle hatt en adventskalender nå.. hehe..

Når er man egentlig fødeklar?

Skrevet

26 dager, men i morgen går jeg ut i permisjon!!! Det skal bli digg!!!

Skrevet

55 dager igjen her, syns tia går utroli fort... sikert fordi jeg ikke har tia til å tenke på at jeg er gravid 24 timer i døgnet som sist. Nå går all tia mi til jenta vår på 2,5år =)

Skrevet

Endelig 40 og høygravid =D

Skrevet

1 dag over termin!

Trur han må komme ut snart for den siste veka har matlysten min gått i været.. hehe, så om eg må gå øve to veke me dinna matlysten, dåååå kan det bli interessant ;)

Ellers i fin form, men lei!

Skrevet

Rina, du er fødeklar om 3 dager :-) Altså når det er 21 dager igjen, hvis jeg ikke tar helt feil.

Skrevet

50 dager igjen....

og 63 til min samboer kommer tilbake til byen...

Håper på overtid, men gud i himmeln det kan bli tungt!!!

Skrevet

12 dager igjen til ultralydtermin... 6 dager igjen til menstermin....

fødte 12 dager før sist.... men det skjer nok ikke denne gang...;-) snufs.. hehe...

Skrevet

8 dager igjen til termin=) og 8dager til igangsetting hvis lillegutt ikke har tenkt å komme av seg selv:)

Skrevet

63 dager igjen, men pleier å føde tidlig:-) Jobber og stresser veldig, ikke mye tid til å være gravid. Gleder meg til å gå ut i permisjon, og få litt mer tid til å forberede meg fysisk og psykisk til det store som skal skje!

Lykke til alle sammen!!

Skrevet

52 dager igjen nå..... dette er spennende...

Skrevet

12dager til ULtermin og 11dager til menstermin=) men fortsatt like syk, håper jeg blir frisk til fødselen, trenger alle kreftene jeg kan få.

syns ille synd på dere over termin. håper det skjer noe snart:)

Skrevet

4 dager over termin og "litt" lei ;-)

nå var det mange på overtid...plutselig føder vi alle samme dagen!

hmmmm, hva med IDAG?

Skrevet

4 dager til terminen her! Nærmer seg med stormskritt! Igår var mensenterminen min!

Etter klokken 12 imorgen formiddag skal den bare komme. (samboeren min har fagprøve imårn fra 9-12) Hehe..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...