Gå til innhold

Om noen for 10 år siden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde fortalt deg hvordan livet ditt ville være nå (altså 10 år fram i tid den gangen da), ville du trodd vedkommende da? Altså ville du synes det hørtes sannsynlig ut?

Jeg ville ikke trodd på det. For 10 år siden ville jeg ikke ha barn i det hele tatt, trodde jeg skulle bli boende på det stedet jeg bodde og hadde vel sett for meg en ganske annen yrkesretning. Hadde heller aldrig kunne forestilt meg at det var mulig for megå bli så ryddig og strukturert som jeg er blitt tvunget til å bli som 4 barnsmor ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det var ikke helt slik jeg hadde tenkt meg det skulle være, men ting forandrer seg.

Skrevet

Både og. Hadde samme kjæreste for 10 år siden og vi hadde jo tenkt litt på hus og barn og sånn, men i mellomtiden så ønsket jeg å reise utlands og studere noen år.

Det ble det ikke noe av da, men vi sitter jo her med hus og barn. Og jeg studerer ikke utlands, men utenbys, så nesten? :P

Skrevet

Nei ikke i det hele tatt. Hadde aldri trodd jeg skulle få 3 barn, eller etablere meg med mann og barn her hvor jeg er oppvokst.

Skrevet

He, he...nei. Det er tilfeldig at jeg fikk det første barnet så tidlig, og var på vei til utlandet for videre studier. Da hadde det helt sikkert blitt slutt mellom meg og samboeren min pga. avstand. Jeg såg vel for meg å bo i NY, og reise hjem 2-3 mnd i året til bestemors gård. Jeg var helt sikker på at medisin var veien å gå, og det angrer jeg vel litt på i dag. Pappa sa til meg at han ikke hadde trodd jeg skulle bli så pragmatisk, strukturert og konsekvent - og ikke minst gå med noe annet enn høye hæler:)

Skrevet

Da hadde jeg vel ledd meg ihjel... Hehe. For 10 år siden var jeg 14 år og skulle ALDRI ha barn. Jeg skulle være en fri sjel som reiste jorden rundt og bare var til, liksom. Litt hippiesjel, for å si det sånn :)

Hadde vel egentlig ikke trodd det for 3 år siden engang...

Skrevet

Mye har blitt som jeg trodde, men at jeg ble delvis ufør etter en bilulykke, det hadde jeg jo selvsagt ikke trodd

Skrevet

Da jeg var 11(er 21 nå) skreiv alle i klassen ned om hvordan livet ville være om 10 år. Og her en dag fant jeg det arket. Der stod det at jeg skulle bo i et hus, ha en snill mann, ha 3 unger og jobbe som flyvertinne. Jeg skulle ikke røyke og vi skulle bo i Oslo. Da bodde jeg i Møre og Romsdal.

Ble ikke helt sånn men er ikke veldig langt unna da. Har én unge, samboer, leier leilighet, jeg røyker ikke og vi bor en time unna oslo. Men jeg jobber ikke som flyvertinne.

Hadde nok trodd noen andre hvis de hadde sagt livet mitt ble sånn som det er nå 10 år frem i tid. Alltid vært viktigst for meg å få familie og slå meg til ro:)

Skrevet

For 10 år siden så jeg nok for meg dette livet jeg lever nå faktisk. Men hadde du sagt til meg for 3 år siden at jeg skulle ha mann, 2 barn, hus og stasjonsvogn innen de neste 3 årene hadde jeg ledd og sagt aldri i verden. Plutselig så kom 2 barn på 16 måneder...

Skrevet

Ja =) Eneste forskjellen var at jeg var 3 år tidligere ute med å få barn enn jeg hadde tenkt på forhånd =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...