Gå til innhold

Hvor mange dager igjen nå?? 15.10


Jahoo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

37 dager igjen. Det går tregt mot permisjonen nå.. Jeg har først nedtelling til den, før jeg har nedtelling til termin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 dager igjen.....

Nu gjelder det bare og brette opp arman.... Har MYE som skal gjøres før den lille kommer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 dager igjen til termin og permisjonen starter til mandag. Nå har jeg vært hjemme store deler av svangerskapet så jeg ser ikke fram til permisjonen sånn som dere gjør som har vært heldige som har kunne jobbet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 dager jeg og, og signerer Alis over her med at permisjonen begynner mandag. Har ikke jobbet på 2,5 uke nå og før det var det 50% så jeg er noe rastløs. Hadde gått mye tur hvis jeg bare hadde hatt mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 dager igjen:) Permisjonen starter imorgen! Men har vært sykemeldt fra jobben siden august da.. Men både permisjonen fra skolen og jobb starter imorgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 dager igjen. men regner egentlig med å gå noen dager over.

men har de 2 siste ukene gått opp nesten 1 kg i uka... så tror ikke det blir mere enn 1 uke over termin..max.

flere som legger på seg mye den siste tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver under på vektøkning ja :) Store sprang her ja.. Litt ekstra kom i forbindelse med et kick på melkesjokolade :) Har prøvd å slutte med det igjen.. Blir litt mye saukker om dagen er jeg redd.. Jeg som har vært så flink.. Jaja.. Vi trenger vel litt trøst :)

Jeg skal ut i perm neste fredag. Blir litt trist og litt deilig.. Hjemme med gooood samvittighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 dager igjen til termin 02.nov..... og jeg går på veggen av kjedsomhet mens jeg har permisjon. Kan ikke røre meg noe særlig pga ryggen, ellers hadde jeg nok sprunget fram og tilbake og shoppet og kost meg...men dette er ille. Håper virkelig snuppa ikke har tenkt å gå så mye over tiden. Jeg er klar! :-)

 

LYKKE TIL ALLE SAMMEN! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...