Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Butikker, utesteder?? Vi skal til Balestrand på tur en helg. Hva kan man gjøre der på kveldstid? Vi vil ut og svinge oss. Og damene vil handle på dagtid. Forslag??
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg vet ikke om så mye annet å gjøre enn å gå turer, gå på bremuseet, og ellers bare SE. Balestrand er et av de aller, aller vakreste steder på hele jorden (særlig i blomstringstiden om våren, da). Jeg bor der ikke og har kun vært innom 2 ganger uten å overnatte, så det er alt jeg vet om stedet.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Opplevelser er det nok av, helt klart. Men vi skal være der to kvelder i ett sosialt lag. Og vi skulle hatt en plass å gå ut. Hotellet er sesongstengt. Men det er gjerne en pub der? Eller ett stykke ifra? Det er ikke organisert noen tur dagtid. Så litt merkelig å legge turen til en så øde plass på denne årstiden.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Det er jo fint hotell der, som sikkert har pub:) Og så er det ikke SÅ langt til Sogndal, hvor der er en god del butikker og slikt:)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 Buhuuu...hotellet har sesongstengt. Hvor langt er det til sogndal da?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #6 Skrevet 15. oktober 2009 Telefokatalogen.no Kart, og der finner du kart og veibeskrivelse, med avstand og tidsbruk:) Der er ferge på strekningen. Der står det ca 50 minutter. Hvorfor har dere valgt Balestrand når hotellet er sesongstengt? Hvorfor ikke Sogndal?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #7 Skrevet 15. oktober 2009 Det kan du si. Vi har fått turen av en kollega. Får ta litt drikkevarer med oss da. Vi er aldri på noe og hadde trengt å danse litt. Og ikke snakk om all organiseringen med barnepass for en hel helg!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #8 Skrevet 15. oktober 2009 Det er ikke langt til Førde heller, da slipper du ferge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå