Gå til innhold

(legger ut for en annen bruker) om antall ekser og sånt

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Har akkurat fått ny kjæreste, begge to har et barn hver. Vi har det kjempefint sammen, men jeg lurer på en ting. Hvor mye henger mannfolk seg oppi hvor mange ekser dama har hatt, og hvem eksene er?

Jeg er 28, har vært samboer med min første kjæreste i 9 år (han er barnefaren), pluss to kortvarige forhold på 4 og 7 mnd. Eks nummer to var mye eldre enn meg, ikke så veldig fin og kjent for å være skjørtejeger, men ville faktisk etablere et seriøst forhold til meg. Jeg var ikke tiltrukket av han utseendemessig, men vi hadde mye til felles i interesser og god samtale. Jeg fant etter hvert at det ikke funket for meg å ha et forhold uten tiltrekning, og avsluttet det hele.

Lurer på om mannfolk generelt henger seg oppi at ei på 28 har vært sammen med 3 stk, og den ene var mye eldre? Jeg har ikke hatt sex med noen andre enn de 3 jeg var med, og ikke sånn som flørter og kliner på byen, så jeg regner meg selv som ordentlig. Trenger noen synspunkter jenter:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm... det vil si at du var 19 når du ble sammen med barnefaren? er ikke alle som teller forhold før den tid som seriøse forhold altså... har hat en del ekser frem til jeg ble sammen med min samboer da jeg var 18. forholdene jeg hadde da jeg var 15 kan vel aknskje i regnes som forhold:..???

tror han tilgir deg for dine tidligere synder;)

Skrevet

Nei, i så fall er mannen svært usikker. Tre ekser er jo ingenting, og med tanke på sexpartnere er vel heller et lavt tall for en vosken dame på 28 år som har vært singel. Hadde min nye kjæreste reagert på det hadde røde varselamper blinket:)

Skrevet

hm... det vil si at du var 19 når du ble sammen med barnefaren? er ikke alle som teller forhold før den tid som seriøse forhold altså... har hat en del ekser frem til jeg ble sammen med min samboer da jeg var 18. forholdene jeg hadde da jeg var 15 kan vel kanskje ikke regnes som forhold:..???

tror han tilgir deg for dine tidligere synder;)

Skrevet

Mannen min gidder ikke bry seg med mine tidligere partnere. Jo, vi har snakket om det, men snakket, og ferdig med den saken. Han har hatt mange fler partnere en meg, men det er da ingen konkurranse heller? Vi har jo som regel alle hatt "et liv før...." Slikt må man vel bare godta. Om det plaget meg at mannen min har hatt flere partnere kunne han jo likevel ikke skru tiden tilbake. Gjort er gjort, spist er spist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...