Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Fikk TO sjokkbeskjeder i går hos gyn. spesialist... Nr. en: Mannen min har alt for få sædceller til at vi kan få barn på normalt vis... ( Vi skal ta en ny prøve over nyttår bare for å sjekke) Nr to: Bare en av mine eggstokker har ordentlig eggløsning... Noe som forklarer annenhver syklus kort og lang, og annenhver gang uten pms osv osv... Vi er i sjokk...
Be Cool Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Men kjære vene, stakkars dere! Noe så urettferdig! Huff, huff og huff, jeg føler virkelig med dere nå. Får virkelig håpe at dere kan finne en måte å få festa spire likevel. Jeg har flere venner som har unnfanget barn ved ass.befruktning og de er lykkelige fler-barns foreldre i dag! Men skjønner godt dere er i sjokk. Sender en stor trøsteklem!
Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Nei og nei !! Hva skal man si til slikt..??... Ønsker deg og mannen din alt d beste, vær flinke til å støtte hverandre! Båten har kanskje gått ang. en "hjemmelagd" baby, men d finnes andre muligheter... Så når ting roer seg, så skal du se dere får ordning på d, på et eller annet medisinsk vis.. ) MASSE lykke til !!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Huff då!! :-| Det var jo ikkje akkurat den greieste beskjeden å få..!! MEN! Du har jo ein eggstokk som virker!! Og han har jo noen celler mannen din, så større mirakler har skjedd Og som nevnes over meg her, så finnes det masse alternativer til "naturen" nå, så dette kommer til å gå så fint, niccoline!! Klarer å forstå det e hardt å svelge en sånn nyhet.. Furt i noen dager..det har du/dere fortjent!!! Stooor klem!!!
Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 Takker for klemmer og medfølelse Nei ikke greit å få en sånn beskjed, forberedt var vi jo men likevel, du blir sjokkert av å få vite sånt. Ja vi tar godt vare på hverandre, kjøpte faktisk roser til ha i går, og favoritt ølen hans. I helga skal vi dynke oss i rødvin, spise sjokolade og potetgull til vi sprekker, og fullstendig driiiiiite i alt som heter trening. Og som samboern min sa: Vi få ha sex for moro skyld da!
K ♥ tærten Skrevet 15. oktober 2009 #6 Skrevet 15. oktober 2009 Off.. for en forferdelig beskjed å få. Ønsker dere all lykke fremover og håper virkelig dere kan ha suksess med assistert befruktning. Du har jo en eggstokk som fungerer og han svømmere som bare trenger litt hjelp. Sender en trøsteklem...
♥Axinija♥ Skrevet 15. oktober 2009 #7 Skrevet 15. oktober 2009 Arme dere!! Må sende dere en kjempestor klem, stå på!!! Baby blir det nok, den ene eggstokken din fungerer...så helt svart er det ikke! Men skjønner ufattelig godt "sjokket" over den nyheten.... Kose dere supermasse i helgen, det fortjener dere virkelig!!!!
Skoobidoo Skrevet 15. oktober 2009 #8 Skrevet 15. oktober 2009 Uff, dette var trist å lese.. Men tenkt hvor mange som har blitt gravide med ass.befruktning!! Det er jo kjempe positivt at du har eggløsning. Ikke gi opp :-) Kan jeg spørre om antallet sædceller til mannen din? Grunnen til at jeg lurer er at min mann leverte en ganske dårlige prøve sist... Trenger ikke svare om det er for privat :-) God klem til deg!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 15. oktober 2009 #9 Skrevet 15. oktober 2009 Uff for en forferdelig beskjed å få!!!! Sender deg masse trøsteklemmer! Heldigvis finnes det prøverør, så jeg er helt sikker på at du kommer til å få en liten spire i magen. Masse lykke til videre, håper det blir din tur snart!
Ventura Skrevet 15. oktober 2009 #10 Skrevet 15. oktober 2009 Mange klemmer til dere! Jeg har også bare en eggstokk som har noe å komme med. Dette var en vond beskjed å få. Med hormonkurer har den ene derimot begynt å virke veldig godt igjen. Som andre skriver her, det finnes alternative løsninger. Ta dere tid til å fordøye inntrykkene og snakk masse med hverandre. Ønsker dere lykke til! Slenger på en ekstra trøsteklem sånn helt på tampen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå