Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Shit....jaggu er dagen for status: fødeklar her :-) Er ikke helt sikker på om jeg er helt enig i den der, samtidig som at en del av meg har vært enig i den en ukes tid allerede hehe Blir noen spennende uker/dager fremover.... Ellers så er formen temmelig bra. Alle legene jeg har møtt er enige med meg i at jeg ikke har sv.diabetes og at den høye målingen nok var et engangstilfelle. Har ikke klart å gjenskape de høye verdiene, selv etter MYE godteri på lørdager hehe. Men de som styrer med stork-prosjektet nekter å stryke meg som sv.diabetes tilfelle...noe jeg synes er synd ettersom forskningsresultatet da blir feil dersom dette skjer med mange.... Siste legen som sa at diagnosen var feil var gyn på A-Hus så stoler nok mer på dem enn jordmor på helsestasjonen ;-) Og blodtrykket er stabilt og lavere enn det har vært på lenge. Jeg mistenker at de 2 bananene jeg har innført i mitt daglige kosthold kan ha en stor innvirkning på det....har sett en dramatisk nedgang i blodtrykket etter at jeg startet med dem :-) Så nå gjenstår bare noen dager/uker med vagging før jeg er 2 barns mamma......herremin så sprøtt å tenke på! Camilla er ikke så interresert i magen, men er veldig opptatt av at bebien i magen skal ha med presang til henne hehe....så hun er flink til å smiske med magen iallefall :-)
Solstråle72 Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Gratulerer med fødeklar status! Håper du slipper å "vagge" over tiden. ;-) Så bra du ikke har problemer med sv.diabetes. Jeg hadde nok også stolt mer på legen der enn jordmor. Og jeg er enig med deg at det er synd at de i Stork prosjektet ikke tar hensyn til det. Som du sier blir det jo litt feil dersom dette har skjedd med mange. Hehe søte Camilla, håper hun smisker mye og godt så babyen kommer med en fin presange til henne ;-) Lykke til med innspurten! Klem
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Grattis med ny status! Jeg har aldri vært der jeg, så du får fortelle litt hvordan det føles ;-) Blir sikkert greit å snart være i mål nå, håper du slipper å gå så mye over, ikke minst med tanke på at din termin er en god stund før UL terminen. Men det er uansett godt formen er bra, det har jo masse å si nå på slutten. Lykke til videre ihvertfall, og gled deg masse. Å være 2 barns mor er faktisk dobbelt så fantastisk :-)
Bellen^2 Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Gratulerer med status fødeklar! Da er det vel bare å ha baggen ståend klar og alliere seg med familie/venner som kan stå stand-by i tillfelle noe skulle skje om natta? Håper den siste ventetiden går greit. Så flott at blodtrykket har gått ned da! Det er jo knall! Godt å høre at svangerskapsdiabetense er motbevist også, og synd som du sier at de ikke vil korrigere resultatet på forskningsresultatet. Lykke til med innspurten! Vi venter i spenning på oppdateringer underveis:)
Millapril Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 oioi, nå nærmer det seg veldig her! Har du vært på Egon og tatt deg en "fødeis" ennå? Kan hende det hjelper. Synd de ikke levere hjem... Synes det er supert formen er bra og at det har vært god oppfølging underveis i dette svangerskapet. Vi sender over klemmer og lykketilønskninger!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 Hei. Ja den tittelen var jo veldig stor å få sist gang. Jeg rakk vel så vidt å få den med meg før jeg satte i gang, he he. Kos deg og håper de neste ukene blir bra før det setter i gang igjen. Du får si i fra når vi skal sende litt fødestøv igjen om det trengs, he he. Ellers ser jeg de andre har hintet om fødeisen på Egons igjen. Jeg har artikkelen liggende på mail fra sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå