tantina Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 hvordanstår det til med deg? jeg leste at du så litt blod i går - jeg og. skremmende like, våre kropper :-) og det kom mer brun utflød/ slimpropp i dag tidlig. det var det, ikke noe flere tegn... men nå er det håp! blåser fødestøv over til deg
Tigerpote Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Hei! Neeeida, her skjer det ingenting. Jeg har ikke sett noe selv jeg da, men det var blodspor i urinen i følge legen. Og han sa at det kunne jo komme fra skjeden. Jeg hadde blødninger i 2. tri, og da vistes det på urinprøven. Så rart at ting skjer så samtidig med oss ja! Hehe! Så deilig at du ser noe da! Jeg leser at slimproppen kan gå men at det ikke skjer noe mer hos noen, men det er kanskje helst om man er et stykke unna termin? Jm min sa at det er 3 tegn på fødsel: tegningsblødning, vannet går og/eller rier. Da tror jeg at jeg ville ha tolket det som et tegn om jeg var deg! Spennende! Jeg begynner virkelig å grue meg til fødselen nå, selv om jeg vil at den skal starte. Innrømmer gladelig at jeg er redd for smerten og for å revne skikkelig! Og håper at fødselen blir komplikasjonsfri! Håper at vi begge får føde snart, og at alt går fint, det gjør nok det:0) *takker for fødestøv, jeg sender det samme over til deg*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå