Gå til innhold

litt bekymret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat fått ny kjæreste, begge to har et barn hver. Vi har det kjempefint sammen, men jeg lurer på en ting. Hvor mye henger mannfolk seg oppi hvor mange ekser dama har hatt, og hvem eksene er?

Jeg er 28, har vært samboer med min første kjæreste i 9 år (han er barnefaren), pluss to kortvarige forhold på 4 og 7 mnd. Eks nummer to var mye eldre enn meg, ikke så veldig fin og kjent for å være skjørtejeger, men ville faktisk etablere et seriøst forhold til meg. Jeg var ikke tiltrukket av han utseendemessig, men vi hadde mye til felles i interesser og god samtale. Jeg fant etter hvert at det ikke funket for meg å ha et forhold uten tiltrekning, og avsluttet det hele.

Lurer på om mannfolk generelt henger seg oppi at ei på 28 har vært sammen med 3 stk, og den ene var mye eldre? Jeg har ikke hatt sex med noen andre enn de 3 jeg var med, og ikke sånn som flørter og kliner på byen, så jeg regner meg selv som ordentlig. Trenger noen synspunkter jenter:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor skulle det være noe større sak om du har hatt 3 kjærester før enn om han hadde hatt det? Slut å gjør deg mindreverdig eller dårligere enn en mann! Du er da skikkelig selvom du har hatt et forhold til en som var eldre enn deg! Han bryr seg ikke i det hele tatt tror jeg, men hvis han skal begynne å skape seg fordi du har hatt et normalt kjærelighetsliv før dere to ble sammen er han ikke verdt bryet!

Skrevet

bare til opplysning, han selv er 2 år yngre og hatt 5 stk, også av varighet.

HI

Skrevet

Er jo noen gutter/menn som er sykelig sjalu, men de fleste skjønner jo at man har hatt et liv tidligere når man er 28. 3 ekskjærester er ikke spesielt mye, og at du har hatt et forhold på hele 9 år er jo bare positivt vil jeg tro. Selv er jeg like gammel,men med 3 forhold på 3-4 år i tillegg til en del casual sexpartnere- Ingen har reagert på det tidligere, så regner med at det er ganske vanlig:-). Uansett velger man jo selv hva man vil si ang. tidligere partnere og hva man VIL høre om den andres forrtid, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...