Gå til innhold

synes ikke svangerskap nr.2 er noe stas...

Anbefalte innlegg

Skrevet

mye tyngre både fysisk og psykisk,har flere plager enn det første, er sykmeldt pga dette og har generelt mere vondt og er mere ukomfortabelt denne gangen.

hvorfor er det slik? er det flere som har det slik?

med nr.1 var jeg frisk som en fisk og hadde ingen fysiske problemer bortsett fra kvalme de 3 første mnd,men jeg hadde ingen plager ut over dette.

nå er alt bare tungt og trasig og jeg har enda 3 mnd igjen... hvordan skal dette gå..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er av typen som blir sjuk som gravid(ekstremkvalme) og synes ingen svangerskap er noe stas, men med første fullbårne var det jo litt ekstra spennende ihvertfall, siden det er første gang for spark, bevegelser, mage o.l. Denne gangen er det jo bare samma greia, samme dårlige form samt at jeg har ei på snart 2 år å ta meg av samtidig.

Har også 3 mnd igjen, nøyaktig faktisk, og det føles veldig leeenge til! Får bare trøste oss med at desember måned går ihvertfall veldig fort, siden man har mye å styre med da mtp jul og nyttår, og etterpå er det jo bare et par uker igjen, og da ønsker man vel sikkert at det skulle vært lengre igjen, for da kommer nervene om hvordan man skal klare oppgaven å være 2-barnsmor, hehe!

Vi er jo tross alt heldige da, tatt i betraktning:-)

Skrevet

Hehe.....som om å lese om meg selv. Sykemeldt siden uke 26. Har heldigvis bare 8 uker igjen så det går fremover. Forrige gang kunne jeg trene daglig helt frem til fødsel mens denne gangen har jeg smerter i rygg og bekken når jeg sitter, går og ligger. Herlig! Pluss masse andre ubehageligheter som nærmest er unevnelige ;-)

Hold ut, det går over når den nydelige babyen kommer ;-)

Skrevet

Det kan hende det blir bedre. Da jeg var 6 mnd på vei var formen såå dårlig. Jeg slepte meg rundt og var såå trøtt og tung. Men nå, som jeg har 1 mnd igjen er jeg i storform. Spretter rundt. Ikke har jeg gått opp noe særlig mer i vekt heller. Ikke gi opp motet!

Skrevet

HI her

Tusen takk for oppmuntrende svar!greit å vite at man ikke er alene i verden i sin situasjon.

jeg VET jo at resultatet er helt fantastisk,men det hjelper ikke mye i en halv-vond og ukomfortabel hverdag.

synes ukene går fort men mnd går treigt..:)

jaja,tror nok ikke det blir en tredjemann med det første iallefall!

lykke til til dere alle fantastiske damer som gjør en kjempeviktig jobb selv om kroppene våre forfaller!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...