Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Hun det gjelder bor i blokk rett ved siden av barnehagen, snakk om å gå 200 meter, men jeg er vel litt dømmende og synes faktisk at man skal kle på seg før man går ut. ( merk, forlate sin egen eindom, ja det finnes unntak, men de er få)! Hun har på seg en knelang kåpe, pysj og sandaler. Tar det så jævla lang tid å dra på seg ei bukse da? Andre som har "rare" foreldre i barnehagen?
Dronningen! Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Vet du hva? Jeg bryr meg fint lite om hva foreldre er kledd i så lenge de tar vare på barna sine:o)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Hadde ALDRI gjort det selv..... Og må innrømme at jeg hadde tenkt mitt om jeg hadde sett det samme! Men noen bryr seg jo fint lite om sånt!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Blir hun levert i pysj hver dag da? Engangstilfeller er greit, men barna skal vel helst kles på før de leveres i bhg. Det er jo ikke bhgs ansvar at ungene kler på seg om morningen. He he, tenk å begynne på skolen i pysj..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #5 Skrevet 15. oktober 2009 Det var moren som går i pysj når hun leverer ungene. Jeg hadde noe syns det var rart, men hun har sikkert sine grunner for det ville jeg tenke.
Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #6 Skrevet 15. oktober 2009 Det har jeg også gjort, fordi jeg også bruker pysjen som "kosedress", jeg har også levert ungene i barnehagen i pysj og bobledress i fjor vinter. Jeg hadde enoooormt dårlig tid og bare måtte!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #7 Skrevet 15. oktober 2009 Ja, moren leverer i pysj... Har sett henne av og på i tre år og ALLTID i pysj om morgene, og alltid rett før leveringen stenges.. Har ikke spurt henne hvorfor bare synes det er litt merkelig at hun ikke bryr seg.. Når hun henter er hun påkledd, men igjen så kommer hun litt i seneste laget..
Gjest amandine Skrevet 15. oktober 2009 #8 Skrevet 15. oktober 2009 Noen er bare sånn;) På skolen til Broremann og Vakkerungen møter jeg stadig vekk en leverende mamma med bustehår, pysj og slippers... Nå skal ikke jeg skryte på meg noe, men jeg hadde nok ikke gått ut sånn;)
Gjest amandine Skrevet 15. oktober 2009 #12 Skrevet 15. oktober 2009 Er jo bare kallenavn på de to i midten - kunne også vært Knoll og Tott eller Bølla og Blondinen;), men jeg har nå alltid kalt dem Broremann og Vakkerungen, jeg da. Eldste kalles Mymlen(omsorgsfull men fraværende storesøster) mens minstemann av åpenbare årsaker går under navnet Knotten
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #13 Skrevet 15. oktober 2009 Har en sånn mamma i barnehagen her også, men henne har jeg pratet litt med da, siden hun også har et barn med litt spesielle behov. Min og hennes datter har samme fysioterapeut i barnehagen... Uansett, jenta hennes sover nesten ikke om natten. Holder det gjerne gående fra tolv-ett og utover. Så denne mammaen (som er ufør) leverer jenta i barnehagen klokka ni også går hun hjem og legger seg for å sove igjen. Derfor kommer hun i pysj/kosedress, med håret til alle kanter. Skjønner henne godt jeg, tror forresten aldri hun har hentet jenta senere enn klokka to og virker som en super mor på alle måter. Men jeg personlig hadde nok aldri vist meg ute på den måten
The Bad Gal Skrevet 15. oktober 2009 #14 Skrevet 15. oktober 2009 Synes på en rar måte at det er litt befriende med folk som ikke på død og liv må fixe seg for å gå ut offentig i et kjapt ærend:-) Jeg er ingen dolle, men mårnkåpe og pysj hadde jeg vel neppe gått til annet en postkassen i, men jeg leverer stortsett frøkna i barnehagen ikledd joggebukse/mjukisbukse da. (vi spaserer, jeg er gravid, pjusk bor ikke på et fancy sted og jeg passer bare ei baggy dongeribukse, den henter jeg i, haha!)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #15 Skrevet 15. oktober 2009 Ok. Men det ville jeg ikke gjort selv. Å ta på seg en bukse og dra kammen gjennom håret tar ca. 2 min. Ikke stort tidsforbruk det.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #16 Skrevet 15. oktober 2009 Ja, det synes jeg også, Salad Fingers. det er litt befriende, og det skader jo ingen, så why not. Hadde aldri gjort det selv, da.
*toppris* Skrevet 15. oktober 2009 #17 Skrevet 15. oktober 2009 Så deilig for henne da, gå ut og rett og slett drite i hva andre mener:) Jeg hadde ikke reagert om noen i bhg her hadde gjort det, har da ingen påvirkning på meg;) Og det er da ikke negativt å "alltid" levere rett før leveringsfristen. Gjør dette selv også, leverer ca halv ti, barna må komme senest ti.. Hvorfor ikke? Slipper å stresse om morningen, gutten min koser seg og kan bruke tiden godt:) Og jeg kan da gi lillebror mat og slippe å tenke på at nå må vi forte oss for å rekke frokosten etc.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #18 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg kunne aldri ha gjort det. Kler alltid ordentlig før jeg leverer. Men det er fordi jeg selv vil det. Bryr meg lite om hvordan andre går kledd.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #19 Skrevet 15. oktober 2009 Hehe, høres ut som meg det der. Jeg er hjemmestudent, så jeg ser ikke poenget i å fikse meg så voldsomt om morgenen. Jeg tar strikk i håret, vasker fjeset og på med joggebukse og slitte sko (jeg gidder ikke ta på meg bh engang! *gisp*). Jeg driter i hva andre synes eller tenker. Og om de skulle tenke noe om meg pga det, så sier det mest om dem. :-)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #20 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg ville aldri gjort det. Men når det skal sies har jeg hatt pysjamas under den vanlige buksa når jeg har levert. Hehe. Snakker om latskap.
Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #21 Skrevet 15. oktober 2009 Hehehe.. syns denne dama høres litt tøff ut^^ Tenk så befriende å faktisk tørre å stille opp i barnehagen med poden under armen og selv kledd i pysj. hehehe.. kanskje det til og med sier "noe" til barna, for barna kommer tidlig nok til å oppleve motepress. Så ei dame som ikke helt bryr seg om klesnormene når hun stiller opp i barnehagen, er faktisk litt befriende også
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #22 Skrevet 15. oktober 2009 Nå bor ikke jeg nærme barnehagen, men jeg har eksempler fra mitt eget liv der jeg har dratt på butikken i pysjamas. Synes det er litt koselig faktisk, å ikke være som alle andre hele tida! Tenk så kjedelig verden hadde vært hvis alle hadde vært helt like og gjort nøyaktig det samme hele tida. Hadde vært et kjedelig samfunn. Så lenge barn ikke blir mobba fordi foreldrene ikke følger sosiale normer så ser jeg ikke noe galt med å gjøre sånt.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #23 Skrevet 15. oktober 2009 Hehe *gisp* er det lenge siden jeg har hørt
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #24 Skrevet 15. oktober 2009 *gisp* blir brukt for lite i det norske språk og jeg gjør mitt ytterste for å bringe *gisp* til fordums heder og ære. Hilsen dama som er sminkeløs, i joggis uten bh under levering i bhg *gisp*
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #25 Skrevet 15. oktober 2009 HI her... En kosebukse, eller joggebukse er påkledd, en pysj pysj bukse, evt nattkjole er ikke påkledd. Det er jo et ganske intimt plagg. Barnet hennes er rundt fem år nå, så vidt jeg vet har hun ingen mindre. Hun leverer i barnehagen 0830 ich og barnehagen stenger levering kl 0830. Når hun henter er hun dollet opp i ALLE himmelretnigner så man kjenner henne nesten ikke igjen..( kanskje det var plannen.. ) Iallefall, jeg synes det er merkelig og kunne ALDRI stille opp i pysjbuksa mi selv om den har aldri så mange søte lam på den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå