Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Når hun er 19 og han 17, er det rart da? Det er liksom greit vis han var 19 og hun 17, eller hvis de var eldre f.esk hun var 28 og han 26? Det der synest jeg er et evig spørsmål.. Hva er ok og hva er ikke ok?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 En forskjell på to år er ok uansett i mine øyne....Det er mindre vanlig med 19 år gammel jente og 17 år gammel gutt, men like fullt ut ok... Jeg var 26 da jeg fant min 19-åring Og nå er han 29 og jeg fyller snart 36 og vi har snart 2 barn sammen,kjøpt hus etc... Fikk masse mobbings for å ha funnet meg en så ung kjæreste...Men kollegaen min på 36 som ble sammen med en jente på 24, se der er det bare fryd og gammen. Jeg bare smiler av det hele... Så lenge man elsker hverandre er alt greit hos meg. Heia kardemommeloven !
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Kona mi er snart 40 og jeg er fremdeles en fole på 33! Funker som bare det! Lady in the street and a freak in the bed... Kvinner lever lengre enn menn, så på den måten får vi mer tid sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå