Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Min samboer har en fetter som har stått han nær siden barndommen, men nå har min samboer og jeg fått nok.. Fetteren fikk barn med damen sin etter bare ett år sammen, og hele familien reagerte på det (snakk om en litt "velstående" familie). Vi var på besøk, og ga de masse oppmerksomhet, de fikk noen fine klær, en søt bamse og et kort. Takkekort så vi ingen ting til, men det er jo ikke sikkert de sendte ut det? Senere var jeg litt ivrig på å spørre hvordan det gikk, siden min samboer og fetteren var gode venner før. Men sluttet da det bare var enveis etterhvert og de alltid bare skulle snakke om seg selv. Men når vi fikk en liten baby for 6mnd siden hørte vi ingen ting, ikke et gratulerer engang, ingen i familien hadde heller fått noen hilsen fra dem til oss. De vet godt at vi hadde baby på vei! De fikk nr to nå for 2mnd siden, og familie spurte om vi hadde hørt noe eller sagt gratulerer. Men da var vi ærlig å sa at vi ikke hadde hørt noe, til tross for at vi ga de mye oppmerksomhet når de fikk nr 1, så da ga vi F i dem nå. Alle var enig i at det var dumt av de. Men nå får vi høre, gjennom felles farmor, at de hadde lagt merke til at vi ikke hadde gratulert DEM. Dette er en farmor som de aldri tar seg bry med å besøke, ikke har de vist frem babyen eller sendt bilde til henne, hun som er snill som dagen er lang og elsker babyer! Jaja, vi er nå hos henne ofte å viser frem vår avleger, så får de gjøre som de vil.. Men sleipt å ringe/bruke henne for å klage på oss! Sånne mennesker får ikke noe plass i mitt hjerte!
Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Det er ikke mye å bry seg om, trøst deg med det at sånne mennesker blir fort aleine.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 "Uten bitterhet i hjertet er du meget meget rik"
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Thanx:) Tenkte ikke noe mer over saken før vi fikk høre av farmoren for noen dager siden at de hadde klaget. Men, lykke til til dem Finito.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #6 Skrevet 15. oktober 2009 HI: Du har nok rett i mye. Men jeg reagerer på at du skriver: "Takkekort så vi ingen ting til, men det er jo ikke sikkert de sendte ut det?" Nei hvorfor i all verden skulle de dét? De har da sikkert takket for besøk og gave ansikt til ansikt. Å sende en takk TIL i posten er virkelig en frivillig sak. Noen (antakelig du) liker å gjøre slikt, andre ikke. Det bør IKKE være en noe man forventer. For hva er verdien i en tjeneste (sende deg et kort) som er nærmest obligatorisk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå