Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Er det noen av dere som klarer å tilfredsstille mannen deres med å kose med deres g-punkt!? Jeg har så lyst til det, men synes det er ekkelt med anus :/
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Beklager, mitt svar er Yæææk. Ikke i min villeste fantasi befinner jeg meg noen sinne i nærheten av ræva som driter hardt, bløtt og rennaræv i alle regnbuens farger. Yææææk!!!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 Hyggelig og voksent svar, 00.13! HI: Dersom du synes det er ekkelt å skulle bruke fingrene, finnes det egne dildoer til slikt.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 klart jeg gjør---og det ser jeg ikke på som ekkelt..bruker fingre, leketøy etc... slikker han også jeg....i rompehullet...og han elsker det!!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg har også hatt lyst, men vært usikker på åssen mannen ville ha reagert...!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #6 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg har null problemer med det. Vasker hendene godt etterpå, han digger det. Særlig i forbindelse med oralsex. Du som er usikker på hvordan han vil reagere, prøv deg forsiktig frem med å gi må området "mellom" mens du gir oralsex. beveg bare hånden bakover, du merker garantert om han er interessert eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 herregud, tastaturet mitt bytter bokstaver. Det skulle stå "gni på" (Anonym 12:50)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #8 Skrevet 16. oktober 2009 Hmm...dette må testes ut!! Vanskelig med sex nå pga bekkenløsning...får prøve andre triks;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå