*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Dere kommer for å hente 1-klassingen på skolen, fortsatt etter 15-20min har barnet ikke kommet ut(pleier å kunne ta litt over 10 min) Dere tenker å gå inn for å se etter barnet, når dere kommer til bygget der første og andre klassinger har klasserommene sine er dette bygget låst. Du finner ikke barnet ditt og blir selvfølgelig alt mer urolig. Du får da til Sfo for å høre med de hvis de vet noe(barnet går ikke på sfo) en der erbyder seg å bli med deg opp til kontoret for å finne ut hvor barnet kan ha blitt av(du er jo selvfølgelig dritredd ved dette laget) På vei til kontoret kommer det ut en dame av bygget som var låst...... sammen med barnet ditt og et annet barn. Det viser seg altså at disse to barna har vært innelåst i skolebygget!!!!! Tanken min er hur f-n får de det til, de har da et visst ansvar for å holde koll på barna i skolen også. Spesiellt når det gjelder så små barn, mye hadde kunne skjedd.... Hva om det f.eks hadde begynnt å brenne uten at noen visste at barna var der
erteposen + 4 Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Det skal jo ikke skje, men det høres ikke så dramatisk ut heller.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg personlig synes at dette er alt for drøyt og tilnærmet utilgivelig. For det første at det ikke skal være mulig å låse seg ut innenfra, det kan da ikke være i henhold til brannforeskrifter. Og så at jeg selv i mange år led av klaustofobi grunnet en lign. hendelse.
Monajenten Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg syns ikke dette er greit i det hele tatt, og hadde blitt fly forbanna om det var min datter det gjaldt! Skjønner veldig godt at du reagerer, og hadde definitivt tatt det opp. Stakkars jenten din:-(
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2009 La meg si sån... greit for dem at det ikke var jeg som skulle hente men mannen min. Ble fly forbanna og litt til når jeg hørte det. Heldigvis så har ikke mannen min samme teperament som meg, hehe. Han ringte til skolen etter at de hadde kommet til jobben min. Rektor var ikke der men vi fikk beskjed om at de var i ferd med å kalle inn til personalmøte. Så de tok det allvorlig i hvert fall(men det skulle ikke skjedd i utgangspunkt). Morgenen etter sendte vi et mail til rektor og hun som mannen min snakket med etter at det hadde skjedd. Fikk svar fra rektor der han beklagde at det hadde skjed, for han sa og at det skal ikke skje. Men de skulle i hvert fall sørge for å bytte låsene på dørene sån at de går å åpne innenfra. Så de har i hvert fall tatt det allvorlig og gjort noe med tingene, bare håpe de får på plass bedre rutiner og. Sån at det ikke skjer noen mer gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå