Gå til innhold

Syk baby.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser dårlig ut for mamma-søvn i natt. Babyen vår er syk, sausa forkjøla og feber. Hun sovner - som nå, hun sover i reisesenga i stuen for anledningen - men våkner ofte. Spiser noe, men vil helst bare ha pupp.

Mannen min har gått med henne på armen i omtrent hele dag, så han sover nå. Det samme gjør de to andre barna. Så jeg sitter nå her da. Fikk lagt henne ned i reisesengen mens hun sov, og krysser fingrene for at hun sover en god stund - kroppen heles fortere når man sover. Vi har ikke gitt henne febernedsettende enda, for feberen er ikke mer enn rett over 39. Legen mente at det var bedre å vente i tilfelle den ble enda høyere. Er enig i det, har aldri vært kjapp med febernedsettende på de andre barna heller.

Men jeg regner med at alt går seg til om et par dager. Jeg skal være hjemme fra jobb resten av uka uansett, så da får vi voksne avlastet hverandre også, og tatt vare på de andre barna som normalt.

God natt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff da, så leit:( God bedring til babyen:)))

Skrevet

Takk. Babyen er bedre i dag. Sov ganske mye i natt og feberen er noe lavere og hun har spist litt grøt ved siden av pupp. Det er bra.

Storesøster er i bhg, 10 åringen våknet i natt og var kvalm/kastet opp, og har fortsatt med det, og mannen min våkna opp sausa han også, med feber. Dette blir en morsom dag. Heldigvis trenger jeg ikke så mye søvn. :))))))

Skrevet

Uff da, syke barn er ikke noe særlig. God bedring, håper dere blir fort frikse igjen.

Skrevet

Takk. Heldigvis ingenting alvorlig!! :)))) Bare litt pes.......

Skrevet

Takk. Heldigvis ingenting alvorlig!! :)))) Bare litt pes.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...