Gå til innhold

inspirert / stjålet - blitt frastjålet

Anbefalte innlegg

Skrevet

har du noen gang stjålet noe fra noen , blitt tatt for det å konfrontert?

eller har noen stjalet av deg å du har tatt dem,å konfrontert dem?

jeg husker i alle fall veldig godt da jeg tok ei vennine i å stjele penger rett fra pengboken min. samt masse sminke.

vi var 17 og skulle på en fest. å dreiv å ordna oss sammen , å det ble da slik at sminket ble litt blanda da vet du. og etter hvert så hadde store deler av min sminke havna hos henne. å hun begynte å pakke sammen sminken sin. jeg sa da at , hei tror nok denne er min du, å trakk opp diverse. hun påsto at nei var hennes. enda jeg visste det er mitt, jeg har sminke som ikke er kjøpt i norge. konfronterte henne, å hun sa det var onkelen som hadde kjøpt det. jeg orka ikek krangle på det. å tenkte at trenger hun den såpass mye så greit nok.

samme kveld, så skulle denne venninen ligge over hos m eg etter festen. jeg hadde tatt ut penger til å bruke på byen ,men brukte vel ca halvparten bare. da var det nesten 1000 igjen i lommeboka mi.

da hun hadde dratt dagen etterpå sjekka jeg pengboka ,å hun hadde tatt alt gitt. dæven jeg blei sinna. å jeg visste ingen andre kunne ha hatt tilgang, da døren var låst hele natten å jeg hadde sist sjekket pengboka da vi la oss.

jeg ringte henne og tok det med henne. å hun grein å ble veldig lei seg.

forklarte hun hadde lite penger osv osv.

jeg forklarte det at det er uakseptabelt, at jeg ville ha pengene, å ikke mer kontakt med henne. den dag i dag hører jeg det at hun har blitt tatt for tyveri i div antall butikker.

stakkars

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...