Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 Har endelig "tatt oksen ved" hornene (eller noe sånt) og startet på GR kurs og det funker !!! Vanlig norsk kosthold med litt ekstra trening, så vips ned flere kg. Da er jeg ferdig med pulver, lavkarbo, Ketolyse, tabletter +++++ FOR EVER! :¤)))
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Sååå bra. Gratulerer! Jeg selv skal ta slankeoperasjon :-)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 Å da har nok du et litt større vektproblem enn meg. Lykke til iallefall:) HI
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 hehe Ja, det kan stemme det :-) Hvor mange kilo skal du ta av?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #5 Skrevet 14. oktober 2009 Bare 6 kg...men da vil jeg ikke bli spesielt slank, men min egen matchvekt, til tross for at BMI en viser "lett overvektig", noe jeg ikke bryr meg om
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #6 Skrevet 14. oktober 2009 Men GR-effekten er veldig forbigående altså. Har gått ned 20 kg to ganger. Jeg mener dagsrasjonene der er for små. Jeg har funnet min egen metode nå, og den fungerer virkelig: Jeg har sluttet å slanke meg! Men jeg spiser hver gang jeg er sulten, hoppe ikke over måltider (før var jeg fæl til å hoppe over frokost og lunsj). Nå spiser jeg mye oftere. Jeg går tur hver eneste dag (men bare 30 minutter, for jeg trenger et opplegg jeg greier å gjennomføre og leve med på sikt). Jeg spiser ikke like mye søtsaker som før, men spiser fortsatt søtt i helgene, og av og til hender det jeg tar meg en sjokolade midt i uka også om jeg virkelig får lyst på. Men tar ikke av med overspising osv. som før. Og skal jeg ha besøk en kveld, serverer jeg gjerne kake og spiser selv også. Hysteri og slankekurer har bare ført vondt med seg for meg. Dette opplegget greier jeg å leve med. Jeg tar ingen tabletter, ingen pulverdrikker eller annet tull. Hver 4. uke går jeg til fastlegen og veier meg, for påfølgende kjeft eller ros:) Det funker virkelig for meg!! Bare det å vite at man ikke er på "kur", men faktisk kan tillate seg å kose seg om man får besøk eller lign er en befrielse. Prøv det! GR suger!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #7 Skrevet 14. oktober 2009 Dette klarer du !! Lykke til!! Jeg derimot skal ta av 45 kg :-( hehe
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #8 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg synes ikke GR suger. Det er jo nettopp det å legge om kostholdet man lærer med veiing og oppfølging de første ukene for å greie å gå ned nødvendige kg. "Din" metode er sikkert fin når man har nådd matchvekt, men inntil da må iallefall jeg ha oppfølging tro meg, jeg har prøvd egenversjon og det hjelper ikke meg iallefall.
Agehya Skrevet 14. oktober 2009 #10 Skrevet 14. oktober 2009 Har selv gått ned 11 kg på Grete Rode siden februar, og har bare 5 kilo igjen. Det beste er at det er helt vanlig mat, uten hokus-pokus.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #11 Skrevet 14. oktober 2009 Så flink du er ! nettopp det, vanlig mat, bare mindre.... HI
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #12 Skrevet 14. oktober 2009 Jeg er ikke ned i matchvekt. Mange kilo igjen til det, believe me!!! Men jeg har prøvd GR to ganger, og det funker bare forbigående. For meg funker det bedre å vite at jeg ikke er "på kur". Jeg har jo oppfølging hos fastlegen. Veier meg der hver gang jeg er der, blir på en måte litt av samme greia som GR da, tvangsveiing:)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #13 Skrevet 14. oktober 2009 Ja det er sant, det er jo veiingen i full offentlighet (nesten da) som er motivasjonen. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #14 Skrevet 14. oktober 2009 Joda, veiingen er noe av drivkraften;.-) Det er faktisk verre å veie seg hos legen enn på kurset synes jeg da.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #15 Skrevet 14. oktober 2009 Lykke til til deg også forresten!!! Jeg har gått ned 15 kg, men har planer om å gå ned ca. 35-40 kg til.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #16 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg har gått på GR, Herbalife, ketolyse og diverse pillekurer... Og joda, alt funker på nedoverturen. Men så er det opp igjen etterpå. Så nå følgher jeg samme kur som en annen snakker om, å leve litt greit, men kutte mye sukker. Også trener jeg sirkeltrening på innersvingen 3-4 ganger i uka. Det er overkommelig siden det tar 30 minutter (tidsklemma). Og jeg har ikke kutta ut søtsaker, men spiser mye mindre. Og når jeg før greide å ete i meg en stor melkesjokolade, så greier jeg to striper nå. Og etter trening, så kan jeg jo ikke ødelegge treninga med å spise noe usunt;) Jeg lager knekkebrød selv, med bitelitt salt oppå, og det er faktisk snacks som er veldig digg!! Vi bruker fra før mye fisk og byggris/havreris istedet for hvit ris og poteter/pasta, så på middagsfronten er det bare små endringer som er gjort. Ellers spiser vi grønnsaker, frukt, brødskiver til frokost og lunsj - og lever i det hele tatt ganske normalt. Og dette er bare små, små justeringer som er gjort. Og nei, jeg går ikke ned 4 kg i uka, men det er jo ikke noe mål. Jeg har brukt 10 år på å gå opp, og skal bruke minst 2 på å gå ned. Da er det større sjans for at jeg blir der:D
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #17 Skrevet 15. oktober 2009 Du gjør akkurat som meg du sistnevnte:) Bedre med langsiktige løsninger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå