Gå til innhold

Hello Kitty

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det som er såååå fælt med Hello Kitty???

For dere som liker henne, så kan dere ta en titt her :-) hehe

http://www.wasuki.com/

(jeg personlig syns Hello Kitty er sånn ok. Jenten min har 2 ting med Hello Kitty (jeg kjøper mest brukt))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke noe i veien med katten, men det er så ekstremt mye på enkelte butikker. Er litt lei av å se samme katten år etter år. På tide å finne på noe nytt nå?

Skrevet

Jeg har ikke noe imot Hello Kitty, men datteren min har ingen klesplagg fra Hello KItty. Jeg synes at Hello Kitty er så vanlig og søtt blant småjenter

Skrevet

Er ikke så fan av Hello Kitty men datteren min eeelsker Hello Kitty og ser hun et klesplass med den der katten på så blir hun helt vill..

Hun er akkurat fylt 3 år:)

Skrevet

Har opp til temmelig nylig trodd at hello kitty var en figur H&M brukte. MEn så feil kan man ta.....

Skrevet

Jeg husker at jeg likte også hello kitty når jeg var liten...se her:

Skrevet

3-åringen vår elsker Hello Kitty, og det er helt greit. Hun går tidsnok lei tenker jeg... Hun har noen pysjer og klemmer og slikt med Kitty,- og nå da vi pusset opp rommet hennes så malte jeg en Hello Kitty på veggen hennes over sengen. hello Kitty inni et hjerte,samt mange flere hjerter rundt oppover veggen. Hun ble kjempeglad!

Vi bruker heller slik opptatthet til noe positivt...

Da hun skulle slutte med bleier og bruke truser så hadde hun akkurat oppdaget Hello Kitty,- så jeg kjøpte Hello Kitty truser...Deeet var stas det! Vips var hun bleieløs og happy.

Og nå da vi kjøpte nytt hus og hun savnet det gamle rommet sitt i gamlehuset, så pusset vi opp rommet hennes her og jeg overrasket henne med Hello Kitty på veggen. Hun ble kjempeglad og stolt av sitt nye rom. Savner ikke gamlehuset lenger heldigvis...

Nå begynner hun å bevege seg over i Star Wars,- knis ;) Kanskje det blir en space-vegg på rommet hennes om et års tid? ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...