Gå til innhold

Hva gjør man?


Anbefalte innlegg

Skrevet

2-åringen er begynt å si satan i helvete når ting går henne i mot... ikke for å være slem, men fordi pappaen sier det. Nå prøver han å ikke banne, men det er visst helt umulig å få jentungen til å slutte... Ikke lett å forklare henne at hun ikke får si sånn når pappa har sagt det hele livet hennes. Pleier slike ting å gå over av seg selv? Hver gang hun sier det, får hun beskjed om at det ikke er fint å si, og det gjør også pappen, men... Har hørt på det i flere måneder nå, og begynner å bli litt fortvilet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når pappan sier det så er det vanskelig å få henne til å slutte....

 

:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...