Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 2-åringen er begynt å si satan i helvete når ting går henne i mot... ikke for å være slem, men fordi pappaen sier det. Nå prøver han å ikke banne, men det er visst helt umulig å få jentungen til å slutte... Ikke lett å forklare henne at hun ikke får si sånn når pappa har sagt det hele livet hennes. Pleier slike ting å gå over av seg selv? Hver gang hun sier det, får hun beskjed om at det ikke er fint å si, og det gjør også pappen, men... Har hørt på det i flere måneder nå, og begynner å bli litt fortvilet.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 Når pappan sier det så er det vanskelig å få henne til å slutte.... :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå