Gjest Skrevet 14. oktober 2009 #1 Skrevet 14. oktober 2009 babyen min legger tungen sin i ganen slik at amming blir vanskelig og barnet ikke svelger..begynte med aa pumpe meg fra sykehuset men sitter 40 minutter med kun 5 ml melk ..slitter md det og graater nesten hverdag ...siden han ikke vil suge saa blir det heller ikke noe melk med pumping..aa da lurer jeg paa hva skal jeg gjoore har noen andre tips?? har vaart paa helsestasjonen men det er ikke mye hjelp aa faa der synes jeg! han veide 2850 gram da han ble foodt og etter 4 dager hadde han gaatt ned 200 gram... pga vekten maatte jeg gi han mme paa flaske:( han er veldig sliten og sovner mens jeg holder paa aa amme..han tar pupa i noen sekunder ogsaa slipper han etter det ..kan noen komme noe raad??takk
Obliging Skrevet 14. oktober 2009 #2 Skrevet 14. oktober 2009 dra på barsel!!!! bor du i Oslo, ta en tur til Rikshospitalet på kompetansesenteret der. Ev kontakt en ammehjelper. Tar han flaske, kan det hjelpe med brystskjold på puppen.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 14. oktober 2009 #3 Skrevet 14. oktober 2009 Uff uff, unner ingen å slite med ammingen. Jeg hadde veldige startproblemer forrige gang og håper det går bedre denne gangen... Har du ikke tilgang på ammehjelpen i nærheten av deg? Kanskje du kan få et telefonnr fra helsestasjonen din å ringe? På KvinneKlinikken her i Bergen er de fantastiske med å hjelpe, evt prøv å ringe hit og få råd videre? Jo fortere du får hjelp nå, jo mindre sår trenger du å bli... 200 gram er hedligvis lite, men så veier jo gutten din ikke så mye fra før av da... Jenten min veide 4180gram ved fødsel men mistet over et halvt kilo før melken min kom i det hele tatt ( jeg fikk ikke lov til å gi henne MME engang)... Hvor mange dager er gutten din?
Belladonna med to gutter Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Har du prøvd skjold!? Det kan funke! Men oppsøk hjelp, ikke gi deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå